Paasmeeting Rotterdam 5 april 2015
-
Koppelbaas
- Donateur (3x)

Re: Paasmeeting Rotterdam 5 april 2015
Mijn idee is om ook na de brunch te komen, +/- 13-14 uur
-
stefanR
- Donateur (2x)

Ik zal me ook nog maar even aanmelden is toch vlakbij en is zonde om dan te laten schieten. Ik zal aanwezig zijn met de SS en 2 personen. Vanaf +/- 13:00uur aanwezig.
-
Niels83
- Donateur (3x)

Zullen we de meeting anders laten starten om 13:00 en dat zij die de rit willen volgen eerder ontmoeten? Dat lijkt mij de voorkeur als ik de reacties zo lees 
-
Fokko1
- Donateur

Mijn voorkeur is ook rond 1300 start bandje trappen.
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Niels jij ben organidingens hahaha ik hoor wel waneer de rit is ik ben zoiezo van de partij met een aero die nog niet mooi gepoetst is.....Niels83 schreef:Zullen we de meeting anders laten starten om 13:00 en dat zij die de rit willen volgen eerder ontmoeten? Dat lijkt mij de voorkeur als ik de reacties zo lees
-
remels75
- Geregistreerd lid
13.00u start bandje trap klinkt mij goed in de oren !
-
ZSR
- Donateur (3x)

Mooi sta ik er ook om 13 uur.
Hmmm ....eerst vette gehaktbal of toch eerst Fokko's nieuwe stuurtje, of toch eerst vette bal en dan stuurtje... Moeilijk moeilijk

Hmmm ....eerst vette gehaktbal of toch eerst Fokko's nieuwe stuurtje, of toch eerst vette bal en dan stuurtje... Moeilijk moeilijk
-
Niels83
- Donateur (3x)

De volgorde is altijd eerst vette gehaktbal en dan pas aan andermans nieuwe stuurtjes komenZSR schreef:Hmmm ....eerst vette gehaktbal of toch eerst Fokko's nieuwe stuurtje, of toch eerst vette bal en dan stuurtje... Moeilijk moeilijk![]()
Startpost aangepast
-
hermank
- Donateur (7x)

ik heb ook een nieuw stuurtje, hoor... en een nieuw dashboard...... Griffin!!!!
-
ZSR
- Donateur (3x)

Oei dat is wel veul nieuwe cm2 voor een vette bal.. 
-
schuimkraag
- Donateur

Vraag,als t slecht weer is,gaat t gewoon door dan?
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
De saabs veruipe nie hahaschuimkraag schreef:Vraag,als t slecht weer is,gaat t gewoon door dan?
-
Fokko1
- Donateur

Al pedalen…?!hermank schreef:ik heb ook een nieuw stuurtje, hoor... en een nieuw dashboard...... Griffin!!!!
-
Niels83
- Donateur (3x)

Dan kom ik met de Cabrio, die heeft geadoniseerd staalmaikel2.0t schreef:De saabs veruipe nie hahaschuimkraag schreef:Vraag,als t slecht weer is,gaat t gewoon door dan?