Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
-
pejo
- Geregistreerd lid
Bericht
door pejo » di 18 aug, 2009 17:41
Is van harte welkom.
-
nics
- Geregistreerd lid
Bericht
door nics » di 18 aug, 2009 21:10
Ben dan waarschijnlijk 's ochtends in Emmen, zou even binnen komen vallen

-
pejo
- Geregistreerd lid
Bericht
door pejo » wo 19 aug, 2009 21:29
Dat is altijd goed! Wees welkom!

-
utan
- Geregistreerd lid
Bericht
door utan » ma 07 sep, 2009 16:15
Hej Pejo,
Kun je alvast een tipje van de sluier oplichten mbt de route. Wellicht wil ik wel komen/inhaken met de GLE. Eea is even afhankelijk van andere verplichtingen.
Lijkt me een leuke meeting en nog in de buurt ook!
-
Ronnie136
- Geregistreerd lid
Bericht
door Ronnie136 » ma 07 sep, 2009 21:44
Ik kom ook met de 99
Gr Ronnie
-
pejo
- Geregistreerd lid
Bericht
door pejo » wo 09 sep, 2009 21:57
Het is bijna 19 september!
Als het goed is heeft iedereen die belangstelling had inmiddels een pb-tje gehad over de saabmeeting in Erm.
Mochten er nog meer belangstellenden zijn, meld je dan alsnog aan!
Groetjes Johan en Petra namens "Saab-club Erm"
-
pejo
- Geregistreerd lid
Bericht
door pejo » di 15 sep, 2009 8:53
Hallo allemaal,
Willen degenen die nog niet op ons Pb-tje hebben gereageerd dat alsnog even doen? We willen graag weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen i.v.m. lunch.....
Tot dusver zitten we op 21 saabs.....
-
De Zweed
- Geregistreerd lid
Bericht
door De Zweed » di 15 sep, 2009 19:15
pejo schreef:Tot dusver zitten we op 21 saabs.....

-
Rudolff
- Geregistreerd lid
Bericht
door Rudolff » di 15 sep, 2009 22:26
Ik heb wel allerlei familieverplichtingen die dag, maar zo dicht bij huis doe ik zeker een poging om langs te komen met mijn 99.
-
pejo
- Geregistreerd lid
Bericht
door pejo » di 15 sep, 2009 22:41
Inmiddels 28 saabs!

-
Joris100870
- Geregistreerd lid
Bericht
door Joris100870 » di 15 sep, 2009 22:43
Hoi,
Ben sinds een weekje eigenaar van een 9-5 estate uit 2001; (nog) niet echt een klassieker dus

Past die wel tussen de andere auto's tijdens de tocht?
-
Tonnes
- Geregistreerd lid
Bericht
door Tonnes » di 15 sep, 2009 22:43
Pejo! Inderdaad pb gelezen alleen als ik versturen wil geeft die een fout.
Maargoed, ik kom denk ik gewoon even langs met de Saab. Hij is wat ziekjes laatste tijd.......
-
pejo
- Geregistreerd lid
Bericht
door pejo » wo 16 sep, 2009 7:36
Joris100870 schreef:Hoi,
Ben sinds een weekje eigenaar van een 9-5 estate uit 2001; (nog) niet echt een klassieker dus

Past die wel tussen de andere auto's tijdens de tocht?
Is geen probleem, graag wel even door geven met hoeveel personen je komt en / of je mee doet aan de lunch.
-
pejo
- Geregistreerd lid
Bericht
door pejo » wo 16 sep, 2009 11:42
Tonnes schreef:Pejo! Inderdaad pb gelezen alleen als ik versturen wil geeft die een fout.
Maargoed, ik kom denk ik gewoon even langs met de Saab. Hij is wat ziekjes laatste tijd.......
Oké, dus we hoeven je niet te noteren voor de rit en lunch?
-
Joris100870
- Geregistreerd lid
Bericht
door Joris100870 » wo 16 sep, 2009 21:28
Goedenavond Pejo,
In principe wil ik alleen komen, je gaf echter aan dat er ook activiteiten voor kinderen zijn; welke?
Ik doe niet mee met ontbijt, wel lunch; past de "moderne" 9-5 volgens jou ook in de caravaan met klassiekers tijdens de rit?