Hoei 10 november 2013
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Re: Hoei 10 november 2013
wat ik van RobinM op Saabsunited heb begrepen komt er wel het een en ander uit GB. verwachting was dat ze vandaag na de lunch zouden gearriveerd zijn.
-
harolddevries
- Donateur (6x)

Er staan hier al 2 Engelse Saabs! Ook 2 Franse.Jungleman schreef:wat ik van RobinM op Saabsunited heb begrepen komt er wel het een en ander uit GB. verwachting was dat ze vandaag na de lunch zouden gearriveerd zijn.
-
svarta pilen
- Geregistreerd lid
Ik verwacht er rond 11.00 uur te zijn. Buienradar geeft de nodige regen aan. Paraplu mee 
-
Robinson1
- Donateur (3x)

Hoei 10 november 2013
Zo, net terug van dagtripje naar Huy, regen op de heenreis en tijdens de koffie break; 2 lifters opgepikt die naar Luxemburg wilden gaan.
Op de meeting hebben zij een mooie lift kunnen regelen naar hun bestemming. Eens te meer een bewijs van Saab welwillendheid.
mooie wagens gezien en gelukkig hield de regen rond de middag op en was er zelfs af en toe een straaltje zon te bespeuren.
Iedereen bedankt voor een gezellige dag en het mooie ritje in colonne
Hierbij alvast een kleine impressie:

Sent from my iPad using Tapatalk
Op de meeting hebben zij een mooie lift kunnen regelen naar hun bestemming. Eens te meer een bewijs van Saab welwillendheid.
mooie wagens gezien en gelukkig hield de regen rond de middag op en was er zelfs af en toe een straaltje zon te bespeuren.
Iedereen bedankt voor een gezellige dag en het mooie ritje in colonne
Hierbij alvast een kleine impressie:

Sent from my iPad using Tapatalk
-
Krizzie
- Donateur (3x)

En mijn bijdrage.
Het Convooi/Zooitje ongeregeld.

Zo eindigd vrijwel elke meeting..

En op de terugweg nog even de 258.000km aangetikt.

Het Convooi/Zooitje ongeregeld.

Zo eindigd vrijwel elke meeting..

En op de terugweg nog even de 258.000km aangetikt.

-
harolddevries
- Donateur (6x)

Impressiefilmpje:
http://s1157.photobucket.com/user/harde ... c.mp4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s1157.photobucket.com/user/harde ... c.mp4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Maus71
- Donateur (3x)

Leuke dag, verschrikkelijk koud
Mooi moment van de dag Thom ( Saabworld) voorbij zien komen op de snelweg met de Topolla met 150 km/h ......
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
gelukkig werd het na onze aankomst in Huy droog, want *jeetje* wat een bak plens onderweg. misschien als gevolg daarvan een storinkje in de ruitenwissers gehad (wilde niet meer uit...oh toch weer wel...eh, nee toch weer niet. uiteindelijk toch wel)
een paar fotootjes tijdens de rallye:

en als je dan met je 9000 achter 2 2-taktjes rijd, waarvan een met een sportuitlaatje, kan je dag eigenlijk niet meer stuk:

en na de rallye ziet je auto er dus zo uit:

een paar fotootjes tijdens de rallye:

en als je dan met je 9000 achter 2 2-taktjes rijd, waarvan een met een sportuitlaatje, kan je dag eigenlijk niet meer stuk:

en na de rallye ziet je auto er dus zo uit:

-
gunar
- Geregistreerd lid
Geen blauwe velgen gezien, de hele dag niet !
Zal nog wat foto's van gisteren in Huy hier tonen, nadat mijn computer gerecrashed is. Het zijn er echt niet zoveel als dat zooitje ongeregeld (zie boven bij vertrek uit Helliemond) zuchtend veronderstelde ! Had zaterdagavond een nieuwe geheugenkaart van 8 GB in het fototoestel gestoken. Ik kan nog wel 8 foto's maken. Bijvoorbeeld aanzetten stoelverwarming in stand 3 en het gevolg daarvan, een gitzwarte frikandel, vastleggen voor het nageslacht.
Was gisteren bijzondere dag. Ik was nog nooit in België geweest. Eerste indruk van land en bevolking ? Land van mixture. Rommeliger en/of lelijker zal een wereldreiziger het nergens anders vinden. De mensen van dit land, bijzonder. Plezant levend zonder gebukt te gaan onder enig overheidsgezag. Hoe doen ze dat
Het Belgisch labyrinth/ le systeme Belge.
Ver van huis ? Voelde me helemaal thuis daar. Als Sjonnie sans papier, de toilette. In dit land van verblijf. Gans het land Bobbejaanland waar de meiden van K3 de politietaken uitvoeren. Heel boeiend, op de vloer van de politiecombi liggen, in bedwang gehouden door zo'n schoon meiske. Dat goed kan klappen.
Bourgondischer zal het met agent Suijkerbuik zijn, die kan en wil de ganse dag frietjes bakken als de beste. Of toch taart eten met Big en Bestsy
Yes, yes, tien windjes in een
http://www.youtube.com/watch?v=oAHzFE2XKvw" onclick="window.open(this.href);return false;
Terugkeren ? Retourner ?
= Huy, au revoir ! 
Zal nog wat foto's van gisteren in Huy hier tonen, nadat mijn computer gerecrashed is. Het zijn er echt niet zoveel als dat zooitje ongeregeld (zie boven bij vertrek uit Helliemond) zuchtend veronderstelde ! Had zaterdagavond een nieuwe geheugenkaart van 8 GB in het fototoestel gestoken. Ik kan nog wel 8 foto's maken. Bijvoorbeeld aanzetten stoelverwarming in stand 3 en het gevolg daarvan, een gitzwarte frikandel, vastleggen voor het nageslacht.
Was gisteren bijzondere dag. Ik was nog nooit in België geweest. Eerste indruk van land en bevolking ? Land van mixture. Rommeliger en/of lelijker zal een wereldreiziger het nergens anders vinden. De mensen van dit land, bijzonder. Plezant levend zonder gebukt te gaan onder enig overheidsgezag. Hoe doen ze dat
Ver van huis ? Voelde me helemaal thuis daar. Als Sjonnie sans papier, de toilette. In dit land van verblijf. Gans het land Bobbejaanland waar de meiden van K3 de politietaken uitvoeren. Heel boeiend, op de vloer van de politiecombi liggen, in bedwang gehouden door zo'n schoon meiske. Dat goed kan klappen.
Bourgondischer zal het met agent Suijkerbuik zijn, die kan en wil de ganse dag frietjes bakken als de beste. Of toch taart eten met Big en Bestsy
http://www.youtube.com/watch?v=oAHzFE2XKvw" onclick="window.open(this.href);return false;
Terugkeren ? Retourner ?
-
RSbn
- Geregistreerd lid
De blauwe velgen waren er om 11 uur na een aantal rondjes door Huy te hebben gereden. Ik kon het terein niet op omdat het vol wasn ik stond tussen de hyundai's... Daar had ik geen zin in. Heb een rondje gelopen en ben teleurgesteld weer weggegaan.. Wel mooie auto's gezien.
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
de opkomst was inderdaad minder dan de vorige keer in 2010. zeer waarschijnlijk zal de weersverwachting en het weer eraan meegeholpen hebben dat mensen uiteindelijk toch hebben besloten niet te gaan.
-
harolddevries
- Donateur (6x)

Ik heb je niet gezien!RSbn schreef:De blauwe velgen waren er om 11 uur na een aantal rondjes door Huy te hebben gereden. Ik kon het terein niet op omdat het vol wasn ik stond tussen de hyundai's... Daar had ik geen zin in. Heb een rondje gelopen en ben teleurgesteld weer weggegaan.. Wel mooie auto's gezien.
Je moet toch een foto plaatsen hoe die dingen onder je auto staan!
-
RSbn
- Geregistreerd lid
harolddevries schreef:Ik heb je niet gezien!RSbn schreef:De blauwe velgen waren er om 11 uur na een aantal rondjes door Huy te hebben gereden. Ik kon het terein niet op omdat het vol wasn ik stond tussen de hyundai's... Daar had ik geen zin in. Heb een rondje gelopen en ben teleurgesteld weer weggegaan.. Wel mooie auto's gezien.
Je moet toch een foto plaatsen hoe die dingen onder je auto staan!
Ik zal foto's maken en uitpuzzelen hoe ik ze op het forum kan posten. Dinsdag worden ze ontlakt, en daarna opnieuw gecoat, nu wel de goede kleur.
-
RSbn
- Geregistreerd lid
-
Gert-Jan 44
- Geregistreerd lid
Houden zo die velgen! Is nog eens iets anders..