Hoei 10 november 2013

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Jungleman
Geregistreerd lid

Re: Hoei 10 november 2013

Bericht door Jungleman » za 09 nov, 2013 22:46

wat ik van RobinM op Saabsunited heb begrepen komt er wel het een en ander uit GB. verwachting was dat ze vandaag na de lunch zouden gearriveerd zijn.

harolddevries
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door harolddevries » za 09 nov, 2013 22:52

Jungleman schreef:wat ik van RobinM op Saabsunited heb begrepen komt er wel het een en ander uit GB. verwachting was dat ze vandaag na de lunch zouden gearriveerd zijn.
Er staan hier al 2 Engelse Saabs! Ook 2 Franse.

svarta pilen
Geregistreerd lid

Bericht door svarta pilen » zo 10 nov, 2013 9:30

Ik verwacht er rond 11.00 uur te zijn. Buienradar geeft de nodige regen aan. Paraplu mee ;-)

Robinson1
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Hoei 10 november 2013

Bericht door Robinson1 » zo 10 nov, 2013 19:54

Zo, net terug van dagtripje naar Huy, regen op de heenreis en tijdens de koffie break; 2 lifters opgepikt die naar Luxemburg wilden gaan.
Op de meeting hebben zij een mooie lift kunnen regelen naar hun bestemming. Eens te meer een bewijs van Saab welwillendheid.
mooie wagens gezien en gelukkig hield de regen rond de middag op en was er zelfs af en toe een straaltje zon te bespeuren.

Iedereen bedankt voor een gezellige dag en het mooie ritje in colonne :-)
Hierbij alvast een kleine impressie:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Sent from my iPad using Tapatalk

Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Krizzie » zo 10 nov, 2013 21:36

En mijn bijdrage. :mrgreen:

Het Convooi/Zooitje ongeregeld. :lol:
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zo eindigd vrijwel elke meeting.. :lol:
Afbeelding

En op de terugweg nog even de 258.000km aangetikt. 8)
Afbeelding

harolddevries
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door harolddevries » zo 10 nov, 2013 21:48

Impressiefilmpje:
http://s1157.photobucket.com/user/harde ... c.mp4.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Maus71
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Maus71 » zo 10 nov, 2013 22:53

Leuke dag, verschrikkelijk koud :? Mooi moment van de dag Thom ( Saabworld) voorbij zien komen op de snelweg met de Topolla met 150 km/h ......

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » ma 11 nov, 2013 10:18

gelukkig werd het na onze aankomst in Huy droog, want *jeetje* wat een bak plens onderweg. misschien als gevolg daarvan een storinkje in de ruitenwissers gehad (wilde niet meer uit...oh toch weer wel...eh, nee toch weer niet. uiteindelijk toch wel)

een paar fotootjes tijdens de rallye:
Afbeelding

en als je dan met je 9000 achter 2 2-taktjes rijd, waarvan een met een sportuitlaatje, kan je dag eigenlijk niet meer stuk:
Afbeelding

Afbeelding

en na de rallye ziet je auto er dus zo uit:
Afbeelding

gunar
Geregistreerd lid

Bericht door gunar » ma 11 nov, 2013 13:03

Geen blauwe velgen gezien, de hele dag niet ! ;-(+ ;-(+ ;-(+

Zal nog wat foto's van gisteren in Huy hier tonen, nadat mijn computer gerecrashed is. Het zijn er echt niet zoveel als dat zooitje ongeregeld (zie boven bij vertrek uit Helliemond) zuchtend veronderstelde ! Had zaterdagavond een nieuwe geheugenkaart van 8 GB in het fototoestel gestoken. Ik kan nog wel 8 foto's maken. Bijvoorbeeld aanzetten stoelverwarming in stand 3 en het gevolg daarvan, een gitzwarte frikandel, vastleggen voor het nageslacht.

Was gisteren bijzondere dag. Ik was nog nooit in België geweest. Eerste indruk van land en bevolking ? Land van mixture. Rommeliger en/of lelijker zal een wereldreiziger het nergens anders vinden. De mensen van dit land, bijzonder. Plezant levend zonder gebukt te gaan onder enig overheidsgezag. Hoe doen ze dat :-S+ Het Belgisch labyrinth/ le systeme Belge.

Ver van huis ? Voelde me helemaal thuis daar. Als Sjonnie sans papier, de toilette. In dit land van verblijf. Gans het land Bobbejaanland waar de meiden van K3 de politietaken uitvoeren. Heel boeiend, op de vloer van de politiecombi liggen, in bedwang gehouden door zo'n schoon meiske. Dat goed kan klappen. :lol: :wink:
Bourgondischer zal het met agent Suijkerbuik zijn, die kan en wil de ganse dag frietjes bakken als de beste. Of toch taart eten met Big en Bestsy :-S+ Yes, yes, tien windjes in een :drunksingers:

http://www.youtube.com/watch?v=oAHzFE2XKvw" onclick="window.open(this.href);return false;

Terugkeren ? Retourner ? :-S+ = Huy, au revoir ! :applause:

RSbn
Geregistreerd lid

Bericht door RSbn » ma 11 nov, 2013 14:09

De blauwe velgen waren er om 11 uur na een aantal rondjes door Huy te hebben gereden. Ik kon het terein niet op omdat het vol wasn ik stond tussen de hyundai's... Daar had ik geen zin in. Heb een rondje gelopen en ben teleurgesteld weer weggegaan.. Wel mooie auto's gezien.

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » ma 11 nov, 2013 14:22

de opkomst was inderdaad minder dan de vorige keer in 2010. zeer waarschijnlijk zal de weersverwachting en het weer eraan meegeholpen hebben dat mensen uiteindelijk toch hebben besloten niet te gaan.

harolddevries
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door harolddevries » ma 11 nov, 2013 15:55

RSbn schreef:De blauwe velgen waren er om 11 uur na een aantal rondjes door Huy te hebben gereden. Ik kon het terein niet op omdat het vol wasn ik stond tussen de hyundai's... Daar had ik geen zin in. Heb een rondje gelopen en ben teleurgesteld weer weggegaan.. Wel mooie auto's gezien.
Ik heb je niet gezien!

Je moet toch een foto plaatsen hoe die dingen onder je auto staan!

RSbn
Geregistreerd lid

Bericht door RSbn » ma 11 nov, 2013 16:55

harolddevries schreef:
RSbn schreef:De blauwe velgen waren er om 11 uur na een aantal rondjes door Huy te hebben gereden. Ik kon het terein niet op omdat het vol wasn ik stond tussen de hyundai's... Daar had ik geen zin in. Heb een rondje gelopen en ben teleurgesteld weer weggegaan.. Wel mooie auto's gezien.
Ik heb je niet gezien!

Je moet toch een foto plaatsen hoe die dingen onder je auto staan!

Ik zal foto's maken en uitpuzzelen hoe ik ze op het forum kan posten. Dinsdag worden ze ontlakt, en daarna opnieuw gecoat, nu wel de goede kleur.

RSbn
Geregistreerd lid

Bericht door RSbn » ma 11 nov, 2013 18:33

AfbeeldingUploaded with ImageShack.com

AfbeeldingUploaded with ImageShack.com

Het is gelukt! :D

Gert-Jan 44
Geregistreerd lid

Bericht door Gert-Jan 44 » ma 11 nov, 2013 19:36

Houden zo die velgen! Is nog eens iets anders..

Plaats reactie