Een donatie aan het forum is toch wel het minste...RoelandV schreef:Ik moet toegeven dat Marleen van Diest een commercieel talent is.
Ze meldt zich gewoon aan als lid bij diverse forums en start vervolgens, met succes, geheel gratis haar verkoopverhaal.
Circuittraining en instructie Tom Coronel 30-11
-
Funky Dude
- In memoriam †
Re: Circuittraining en instructie Tom Coronel 30-11
-
RoelandV
- Geregistreerd lid

Wel blijven opletten hoor.......dat heeft Marleen al toegezegd....
-
Marleen Driving Fun
- Geregistreerd lid
[]
Inderdaad bij voldoende inschrijvingen komt dat helemaal goed
Inderdaad bij voldoende inschrijvingen komt dat helemaal goed
-
blue city
- Donateur (3x)

Hmmmm, dat is discutabel, zelfs een beetje 2e kamerachtig. Wat is voldoende volgens jou. En volgens ons?? Is een vaste toezegging van bv 5% per Forummer niet beter.
-
Marleen Driving Fun
- Geregistreerd lid
[]
Uh nee, op dit moment is dit topic helaas veranderd in een grote discussie terwijl ik een leuk evenement aanbied om jullie als club met een groepje een leuke dag te bezorgen. Kijk maar eens naar het filmpje van Geronimo1. Gelukkig zitten er nog een paar hele leuke enthousiaste reacties tussen, dank daarvoor!
En qua donatie is alles bespreekbaar maar door deze vrij negatieve discussie zullen de inschrijvingen via het Saab forum nou niet echt binnenstromen dus is de discussie geheel overbodig geworden.
Uh nee, op dit moment is dit topic helaas veranderd in een grote discussie terwijl ik een leuk evenement aanbied om jullie als club met een groepje een leuke dag te bezorgen. Kijk maar eens naar het filmpje van Geronimo1. Gelukkig zitten er nog een paar hele leuke enthousiaste reacties tussen, dank daarvoor!
En qua donatie is alles bespreekbaar maar door deze vrij negatieve discussie zullen de inschrijvingen via het Saab forum nou niet echt binnenstromen dus is de discussie geheel overbodig geworden.
-
blue city
- Donateur (3x)

Negatieve discussie? Vrij scherp, dat wel maar niet negatief. Beetje over the top om zo te reageren. Of wil Coronel niets inleveren.
Maar afgezien van dat. Veel succes, misschien kom ik wel ff buurten. Maar 400 pleuries uitgeven , denk het niet.
-
odin1899
- Donateur

Het lijkt mij zeer sterk dat deze evenementen georganiseerd worden om niet een boterham te verdienen, daar is niks mis mee, maar om het op te hangen aan de claim om mensen een leuke dag te bezorgen lijkt mij wat troebel. Ook een beetje jammer om kritiek op wel/niet commercieel bezig zijn aan te grijpen om onder donaties uit te komen.
-
Marleen Driving Fun
- Geregistreerd lid
Natuurlijk maar dat sluit niet uit dat ik het leuk vind om dit te organiseren en om mensen een leuke dag te bezorgen. En voor wie er goed meegelezen heeft, ik probeer niet onder een donatie uit te komen, ik heb juist toegezegd dat dit zeker wel mogelijk is. Dus bij deze zeg ik ook toe dat per inschrijving via het Saab forum 5% van het inschrijfgeld gedoneerd wordt. Ik neem aan dat alle forumleden die hier bezwaar tegen hadden geen rede meer hebben om zich niet in te schrijven maar juist een hele goede reden hebben om dat wel te doenodin1899 schreef:Het lijkt mij zeer sterk dat deze evenementen georganiseerd worden om niet een boterham te verdienen, daar is niks mis mee, maar om het op te hangen aan de claim om mensen een leuke dag te bezorgen lijkt mij wat troebel. Ook een beetje jammer om kritiek op wel/niet commercieel bezig zijn aan te grijpen om onder donaties uit te komen.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Ben benieuwd
-
tanisha
- Geregistreerd lid
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ha Marleen je woont vlakbij zie ik...
Overigens vind ik de discussie nu ook wel gevoerd... Maar goed ik ben gelukkig geen moderator
Natuurlijk is er een commerciëel perspectief en gaat het niet alleen om een leuke dag. Maar ik kan je ook melden dat zo'n (soort) dag wel heeeeeeel leuk is. Dus wie het te duur vindt, geen probleem gewoon het geld in je zak houden en er wat anders van doen. Degenen die het wel leuk vinden kunnen dan zelf beslissen om al dan niet mee te doen, wel zo makkelijk denk ik
Er gaan ook regelmatig clubjes van hier naar de Nurburgring, daar op eigen houtje rondrijden is ook best leuk, kost ook een hoop pecunia maar je hebt geen instructie waardoor je hooguit door routine wat beter gaat rijden... De leercurve zal waarschijnlijk minder steil zijn dan met profi begeleiding en uiteindelijk ben je meer geld kwijt om op dat niveau te komen...
Het maakt mij verder niet uit, ieder moet zelf maar weten wat hem/haar het beste lijkt
Je kan ook lekker om het hardst gaan blazen op de autobahn, maar dat is natuurlijk totaaaaaaaal wat anders en absoluut niet te vergelijken met rijden op een circuit. Als je dat vergelijkt met een circuittraining heb je duidelijk het doel daarvan niet begrepen... In tegenstelling tot wat veel mensen denken gaat het daar niet om zo hard mogelijk rijden maar om de techniek en stijl van rijden, een goede techniek (mooie lijnen rijden) geeft je veel betere rondetijden dan overal loeihard op het gas gaan staan en vervolgens heel hard remmen voor elke bocht... Maar goed voor sommigen is dat ook de ultieme manier van sportief rijden, zie dagelijks de bmw'tjes etc op de linkerbaan
Volgas maar weer
Overigens vind ik de discussie nu ook wel gevoerd... Maar goed ik ben gelukkig geen moderator
Natuurlijk is er een commerciëel perspectief en gaat het niet alleen om een leuke dag. Maar ik kan je ook melden dat zo'n (soort) dag wel heeeeeeel leuk is. Dus wie het te duur vindt, geen probleem gewoon het geld in je zak houden en er wat anders van doen. Degenen die het wel leuk vinden kunnen dan zelf beslissen om al dan niet mee te doen, wel zo makkelijk denk ik
Het maakt mij verder niet uit, ieder moet zelf maar weten wat hem/haar het beste lijkt
Volgas maar weer
-
Marleen Driving Fun
- Geregistreerd lid
[]
Hey wat grappig, dat is wel heel dichtbij ja
Maar dat heb je mooi verwoord dorpsgenoot
jij begrijpt het 
Hey wat grappig, dat is wel heel dichtbij ja
-
Marleen Driving Fun
- Geregistreerd lid
Nou kom op mensen, wie durft?
Had toch wel wat meer reacties verwacht...
Had toch wel wat meer reacties verwacht...
-
Raggare
- Geregistreerd lid
-
Marleen Driving Fun
- Geregistreerd lid
[]
Ja en daar gaat natuurlijk iedereen heen want dat is veeeeel leuker dan een circuittraining op CPZ
De discussie was dat ik hier gratis "adverteerde" en dat ik hier een hoop inschrijvingen binnen zou halen zonder er iets voor te betalen/ doneren. Dus daar gaan we dan vol tegen in. En nu zeg ik toe om per inschrijving een donatie te doen en nu kan niemand vanwege een "snertmeeting"?

Ja en daar gaat natuurlijk iedereen heen want dat is veeeeel leuker dan een circuittraining op CPZ