De bestuurders van Team Yke & Team Rallykroket fuseerden één dag, ik heb fijn mijn navigatiekennis kunnen bijspijkeren.
Tevreden met de 11e plek in de einduitslag van de sportklasse.
Alle foto's gemaakt door extaxi















Viel mij ook al opKrizzie schreef:Wel heerlijk hoe nuchter Stef dan weer is over het ongeluk.





Dit lijkt wel de aankomst van de Rallye van Monte Carlo 1962: 1ste plaats Saab 96, tweede plaats Mercedes 220SE Heckflosse![]()