Uitvaart medeforummer
-
albertk
- Donateur (3x)

Re: Uitvaart medeforummer
Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst aan jou en je familie Steven.
-
olav99
- Donateur (3x)

Gecondoleerd. Hoop dat jullie uit mooie en liefdevolle herinneringen de kracht kunnen halen om de komende tijd goed door te komen.
-
veenaalt
- Donateur (7x)

Gecondoleerd heel veel sterkte voor jou Steve en je familie.
-
Lafrance1
- Geregistreerd lid
Lees het te laat had hem graag nog levend hier een bericht gestuurd.
Gecondoleerd familie en godspeed Funky
Willeme 1
Gecondoleerd familie en godspeed Funky
Willeme 1
-
Steve-O
- Donateur (8x)

We zijn blij met alle reacties. Wanneer dan ook. Hopelijk morgen een mooie SAAB-stoet.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Het is wel anders dan een oude oranje Saab 95, maar unieker dan dit wordt het echt niet. Het is zo jammer dat Wessel dit niet meer heeft gezien, elk Saabhart gaat er sneller van kloppen. Soms zou je toch echt hopen dat er een hemel is. Goed dat je aan de rouwvlaggen hebt gedacht. Zorgvuldig, maar dat verbaast me niet.... Fijn dat je zo hebt kunnen helpen.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Ik kreeg helaas vanochtend het bericht dat een andere actieve forummer (OFR) ook overleden is. De SF community is net een echte gemeenschap... er komen nieuwe mensen bij maar er vallen ook mensen af
-
coppe218
- Donateur (3x)

Idd ook een bekende naam. Gecondoleerd voor de familie en degene die hem gekend hebben.
-
LarsJanse
- Donateur

Och jee, behalve Saab- ook mede de Waard-liefhebber..Style&Co schreef: ↑vr 03 okt, 2025 14:56Ik kreeg helaas vanochtend het bericht dat een andere actieve forummer (OFR) ook overleden is. De SF community is net een echte gemeenschap... er komen nieuwe mensen bij maar er vallen ook mensen af
sterkte voor de nabestaanden…