Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Bericht
door GRIFFIN » ma 07 aug, 2006 13:13
We gaan dus met meer dan 100 nederlands (vlaams voor de belgen

)sprekende deelnemers zijn
Welke weg nemen jullie?
Ik vertrouw grotendeels op mijn GPS, maar het zou in principe moeten worden >Bremen >Hamburg >Puttgarden - Rodby (boot) > en uiteindelijk misschien dan toch via de Oresundbrug naar Ljungbyhed.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » ma 07 aug, 2006 13:25
Leuk!!
Wij vertrekken woensdagmiddag en rijden heen via de brug en dus langs Malmö. Terug weten we het nog niet.
GPS heeft wat problemen op het moment, dus het wordt gewoon kaartlezen. Wij proberen donderdagavond in Ljungbyhed te zijn.
Tot dan!
-
Manic
- Lid van verdienste
Bericht
door Manic » ma 07 aug, 2006 13:36
GRIFFIN schreef: We gaan dus met meer dan 100 nederlands (vlaams voor de belgen

Ware het niet dat er onder de Belgen nog enkele Walloniërs zouden kunnen zitten die veelal enkel en alleen Frans spreken.....
GRIFFIN schreef: Welke weg nemen jullie?
Ik vertrouw grotendeels op mijn GPS, maar het zou in principe moeten worden >Bremen >Hamburg >Puttgarden - Rodby (boot) > en uiteindelijk misschien dan toch via de Oresundbrug naar Ljungbyhed.
Zal ongeveer hetzelfde worden, maar in mijn geval vertrouw ik voor 99% op mijn navigator, Edo, en voor die 1 % op mijn eigen inzicht. Edo kan kaartlezen als de beste en aan zo'n miep in de auto die veelal nogeens mijn uitzicht belemmert heb ik een hekel.
Wij vertrekken donderdagochtend vroeg en overnachten nog in Denemarken een keertje. We hebben vakantie en voor vrijdagavond gebeurt er toch weinig bijzonders tot niets. Plan is om vrijdag rond het middaguur in Ljunbyhed aan te komen, in te checken en rustig onze tent op te gaan zetten.
Greetz,
Dennis
-
FrostRacing
- Geregistreerd lid
Bericht
door FrostRacing » ma 07 aug, 2006 16:16
GRIFFIN schreef:We gaan dus met meer dan 100 nederlands (vlaams voor de belgen

Welke weg nemen jullie?
Ergens op dit traject zijn wij donderdag wel te vinden....
en GPS is het met me eens.....

-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Bericht
door 72sonett-III » ma 07 aug, 2006 18:10
Manic schreef:Even voor de statistieken...
Als we dan toch aan het knutselen slaan...

Dit zijn absolute aantallen, nog mooier zou zijn te vergelijken met het aantal inwoners van een land....
GRIFFIN schreef:Welke weg nemen jullie...Bremen >Hamburg >Puttgarden - Rodby (boot) > Ljungbyhed.
Donderdag vertrekken tegen 9 uur, met de 95 >Groningen >Oldenburg >Bremerhaven >Glückstadt (pontje) > Puttgarden (veerboot) >Rodby >Roskilde >Helsingor (pontje) >Helsingborg >Ljungby.
-
whataboutus
- Geregistreerd lid
Bericht
door whataboutus » di 08 aug, 2006 0:37

aangezien er ook nog mensen die geacht worden te werken is mijn vertrek niet eerder mogelijk dan vrijdagmiddag na 17.00. Vanuit Zeeuws-Vlaanderen eerst naar Groningen-stad voor de koffie en een knuffel, en daarna in een ruk naar de bakermat. Dasdaas is al 2 weken daar kwartier aan het maken, dus zal ongetwijfeld al het nodige verzameld hebben. Ik ben op het ergste voorbereid, vandaar als mol vermomd in de andere zweed, die toch net wat liters meer aan bergruimte heeft. Helaas, voor de eerste keer in 26 jaar zonder Saab naar Zweden. Moge het me vergeven zijn!
Biosaab, Baby Blue en andere familieleden moeten nog even op stal blijven staan!

-
Bart M
- Geregistreerd lid
Bericht
door Bart M » wo 09 aug, 2006 8:58
Wij hebben met Pieter (Panhead) afgeproken met onze 99's gezamenlijk op te rijden. Wij ontmoeten elkaar bij het BP station vlak voor afslag de Meern langs de A12 richting Utrecht om 9.00 - 9.15 uur. Wij rijden richting Hengelo om daar de grens over te wippen en dan via Osnabruck naar het noorden. Overnachten willen wij in de buurt van Kolding (wij gaan dus niet via de pont in Putgarden).
Als er meer mensen mee op willen rijden dan zijn ze van harte welkom.
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » wo 09 aug, 2006 9:24
Via Groningen is het relaxter te rijden...
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » wo 09 aug, 2006 10:30
Bart M schreef:Wij hebben met Pieter (Panhead) afgeproken met onze 99's gezamenlijk op te rijden. Wij ontmoeten elkaar bij het BP station vlak voor afslag de Meern langs de A12 richting Utrecht om 9.00 - 9.15 uur. Wij rijden richting Hengelo om daar de grens over te wippen en dan via Osnabruck naar het noorden. Overnachten willen wij in de buurt van Kolding (wij gaan dus niet via de pont in Putgarden).
Als er meer mensen mee op willen rijden dan zijn ze van harte welkom.
Ik zie je in Zweden!
Wij vertrekken vanmiddag.
-
Manic
- Lid van verdienste
Bericht
door Manic » wo 09 aug, 2006 10:44
Wij (Edo en ik) vertrekken donderdag om half 8 uit Deventer samen met Thom en Wouter. Dus als je ergens op de hier eerder beschreven route een zwarte 900 classic en een zilvergrijze 99 ziet rijden dan is de kans groot dat wij dat zijn.
Greetz,
Dennis
-
FrostRacing
- Geregistreerd lid
Bericht
door FrostRacing » wo 09 aug, 2006 12:50
Manic schreef:Wij (Edo en ik) vertrekken donderdag om half 8 uit Deventer samen met Thom en Wouter. Dus als je ergens op de hier eerder beschreven route een zwarte 900 classic en een zilvergrijze 99 ziet rijden dan is de kans groot dat wij dat zijn.
Greetz,
Dennis
Ben ik benieuwd of we elkaar onderweg nog tegenkomen...zoek naar een rode 99 Turbo CC en een zwarte 9-3....als jullie er niet al te veel de sokken inzetten zien we elkaar nog, wij rijden rond 07.00u weg uit Wijchen.
-
Manic
- Lid van verdienste
Bericht
door Manic » wo 09 aug, 2006 13:22
He Frank,
Ik acht de kans aanwezig dat we elkaar nog weleens zouden kunnen tegenkomen. Grootste kans lijkt me op de pont overigens.
Heel stevig zullen we niet doorrijden, rond de 160 waar dat mag en kan. Tenminste, daar had Thom het over (en zijn 99 wil op een prettige manier volgens mij ook niet heel veel harder).
En waar ik naar uit moest kijken had je me laatst op de bbq al gezegd, dus dat lag ook al in de planning
En als we elkaar onderweg niet tegenkomen: dan tot in Zweden!
Gr,
Dennis
-
Ranja
- Geregistreerd lid
Bericht
door Ranja » ma 14 aug, 2006 20:39
Misschien een reunie een keertje, ik moest de BBQ missen omdat mijn zus weer naar school moest.
Kunnen we direct foto's uitwisselen.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » di 15 aug, 2006 13:10
Reünietje gaan we zeker doen
Was echt een leuk weekend, jammer dat je niet bij de bbq kon zijn, want dat was ook erg gezellig. Ik heb meer dan 300 foto's gemaakt, zal ze eens in een mooi gallerijtje op internet gaan zetten. Ook leuk om weer eens wat meer gezichten te zien achter de namen.
Leuke mensen toch allemaal he die Saabrijders
Foto's volgen, maar dan in het andere topic.
Tot snel allemaal!!
Groet,
Eelco
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » di 15 aug, 2006 16:32
Ik ga de foto's toch lekker hier neerzetten.
Klik voor de gallerij
Heb niet bij iedere foto gezet wat het inhoudt, dat wijst zichzelf eigenlijk wel en als ik het wel doe gaat de volgorde door de war en dat willen we niet.
Wil je een foto in het originele formaat hebben dan moet je even een pb/mail sturen. Het zijn er genoeg lijkt me zo, en niet alleen van Saabjes
Ze staan op m'n eigen server, kan zijn door andere zaken die daar ook op draaien dat de site zo nu en dan wat langzaam is, dan moet je op een later tijdstip ff nog een keer kijken.
Groet,
Eelco
sneakpreview:

Echte Monte Carlo

Forum bbq

Echte Duitse McRib!!!!
Nou nog 325 andere foto's staan er in de gallerij, totaal dus het mooie totaal van 333. Uiteraard heb ik er nog meer gemaakt, maar niet alles hoeft op internet

Ik heb ook nog privacy