Sleutelcursus voor beginners
-
Loko
- Geregistreerd lid
Re: Sleutelcursus voor beginners
Ik ben ook geintresseerd in een sleutelcursus voor beginners. Ik rij een saab 9-3 lpt en ze komt uit 2000 (is dat een te jong bouwjaar?)
-
Hermen
- Geregistreerd lid
Hallo allen, nu tel ik dus 4 potentieel geïnteresseerden, das een mooi begin
Thom, hoeveel mensen is prettig voor zoiets? Neem aan dat er een minimum aantal voor je is, maar ook een maximum? Laat het mij anders per pb ff weten, dan wil ik wel ff kijken of ik eea kan proberen verder te regelen. Of samen met de oorspronkelijke initiator? Wil niemand voor de voeten lopen
Thom, hoeveel mensen is prettig voor zoiets? Neem aan dat er een minimum aantal voor je is, maar ook een maximum? Laat het mij anders per pb ff weten, dan wil ik wel ff kijken of ik eea kan proberen verder te regelen. Of samen met de oorspronkelijke initiator? Wil niemand voor de voeten lopen
-
mlinar
- Geregistreerd lid
Poging 2: dit keer wil ik er ook graag bij zijn!
-
WIS
- Geregistreerd lid
De volgende meldt zich.
Doe graag mee, heb zelf een 96 uit '61
Hoop dat ik nog op tijd ben en hoor graag meer details, datum, waar, kosten,......
Doe graag mee, heb zelf een 96 uit '61
Hoop dat ik nog op tijd ben en hoor graag meer details, datum, waar, kosten,......
-
Dodididodo
- Geregistreerd lid
Ik zou hier ook zeker in geïnteresseerd zijn! Ik ben dan nog geen Saab eigenaresse, maar ik heb het afgelopen weekend boven en onder een 9-3 uit 2002 gestaan en een heleboel geleerd. Dit is ook het type dat ik binnenkort hoop te hebben.
-
wereldiseenbolletje
- Geregistreerd lid
Ik heb ook grote interesse mits er voldoende uitleg komt die ik kan gebruiken voor mijn Saab...9.3 '99.
En ik kan alleen op zaterdag...hoop dat je hier iets mee kunt...zou heel fijn zijn...
Groeten, WIEB
En ik kan alleen op zaterdag...hoop dat je hier iets mee kunt...zou heel fijn zijn...
Groeten, WIEB
-
veenaalt
- Donateur (7x)

Ik heb ook wel interesse.
Vooral in remmen en remvloeistof vervangen.
-
redmervand
- Donateur (6x)

Dat moet ik binnenkort nog doen...veenaalt schreef:Ik heb ook wel interesse.
Kapotte leiding tijdens de Viking
-
wereldiseenbolletje
- Geregistreerd lid
Nu tik in mijn motor....flink balen........is er iemand die eens kan komen kijken wat het probleem is....liever geen beginner, he...
Groeten, WIEB
Groeten, WIEB
-
wereldiseenbolletje
- Geregistreerd lid
Tik 'in motor' blijkt mee te vallen.......spruitstukpakking moet vervangen worden...dit veroorzaakte de tik.......nieuwe downpipe er er onder en tuffen maar......
Fijne dag, WIEB
Fijne dag, WIEB