Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X erbij

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Barboer
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door Barboer » za 03 mei, 2014 10:18

Vind het ronduit jammer dat ik die dag niet kan :(

Ik wens iedereen veel plezier.

Gebruikersavatar
Sebusta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X erbij

Bericht door Sebusta » za 03 mei, 2014 10:30

Nog een deelnemer voor zaterdag. Kom met mijn vriendin. Doe graag mee aan de meeting en tourrit. Wat betreft het eten kan ik nog niks zeggen.

Ohja kom met de 9-3 OG cabrio

Gebruikersavatar
Chilly-Pepper
Donateur
Donateur

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door Chilly-Pepper » za 03 mei, 2014 10:51

martinphili schreef: Zet mij en m'n grote liefde er ook maar bij. Oh ja, mijn vrouw komt ook mee.

Thats the spirit... eerst aan de auto denken (als grote liefde) en dan het "o..ja... verrek mijn vrouw... ach die nemen we ook maar mee.." :D :mrgreen: :-P+

Geweldig!

Gebruikersavatar
levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door levensnevel » za 03 mei, 2014 12:25

Halve afmelding.
Vrouwlief heeft de 10e mei andere plannen ;-(+
Dus ik kom in m'n uppie :mrgreen:

Gebruikersavatar
martinphili
Geregistreerd lid

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door martinphili » za 03 mei, 2014 12:41

Chilly-Pepper schreef:
martinphili schreef: Zet mij en m'n grote liefde er ook maar bij. Oh ja, mijn vrouw komt ook mee.

Thats the spirit... eerst aan de auto denken (als grote liefde) en dan het "o..ja... verrek mijn vrouw... ach die nemen we ook maar mee.." :D :mrgreen: :-P+

Geweldig!
vertel het zaterdag maar niet 8)

ach, een beetje humor moet wel kunnen toch? :)

Gebruikersavatar
N207
Donateur
Donateur

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door N207 » za 03 mei, 2014 13:33

Ik kom alleen; één persoon en een Viggen dus.

Gebruikersavatar
ofr
In memoriam †

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door ofr » zo 04 mei, 2014 10:57

heren

het ziet er naar uit dat ik jammer genoeg niet kan komen.
mn zoon heeft zich geplaatst voor de nacompetitie en daar is 10/5 de eerste wedstrijd uit in...... Vlissingen
aangezien ik meestal één van de chauffeurs ben, verwacht ik ook nu weer dat ik mag rijden :(
vindt het wel heeeeeel jammer, gaat een mooie dag worden.

hou jullie op de hoogte......

Gebruikersavatar
shearwater
In memoriam †

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door shearwater » zo 04 mei, 2014 11:00

Jammer man. Probeer er maar onderuit te komen.

Gebruikersavatar
Eddie
Geregistreerd lid

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door Eddie » zo 04 mei, 2014 18:28

Ik kom alleen

Gebruikersavatar
luk
Geregistreerd lid

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door luk » zo 04 mei, 2014 23:17

32. Mistery Guest . Aaaah! Victor M.?? :D :shock: :wink: :-S+

Venzz

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door Venzz » zo 04 mei, 2014 23:17

Ik kom, misschien met mijn andere grote liefde ;)

Gebruikersavatar
postma
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door postma » ma 05 mei, 2014 0:25

luk schreef:32. Mistery Guest . Aaaah! Victor M.?? :D :shock: :wink: :-S+
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/imag ... PyX6DKnbrp" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
RSbn
Geregistreerd lid

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door RSbn » ma 05 mei, 2014 9:25

Hallo mensen, ik heb zin in zaterdag! :O: hopen dat het een beetje mooi weer word.
Ik zag dat er een tech 2 aanwezig is. Kan die gene met de tech 2 ook mijn reserve sleutel inlezen?

Groetjes :D

Gebruikersavatar
postma
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door postma » ma 05 mei, 2014 9:27

Als je het vriendelijk vraagt. :D

M. de Haan
Donateur
Donateur

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door M. de Haan » ma 05 mei, 2014 18:49

Ben er graag bij! Kom met met 9-5 NG AERO.

Plaats reactie