Ik wens iedereen veel plezier.
Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X erbij
-
Barboer
- Donateur (6x)

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e
Vind het ronduit jammer dat ik die dag niet kan 
Ik wens iedereen veel plezier.
Ik wens iedereen veel plezier.
-
Sebusta
- Donateur (2x)

Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X erbij
Nog een deelnemer voor zaterdag. Kom met mijn vriendin. Doe graag mee aan de meeting en tourrit. Wat betreft het eten kan ik nog niks zeggen.
Ohja kom met de 9-3 OG cabrio
Ohja kom met de 9-3 OG cabrio
-
Chilly-Pepper
- Donateur

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e
martinphili schreef: Zet mij en m'n grote liefde er ook maar bij. Oh ja, mijn vrouw komt ook mee.
Thats the spirit... eerst aan de auto denken (als grote liefde) en dan het "o..ja... verrek mijn vrouw... ach die nemen we ook maar mee.."
Geweldig!
-
levensnevel
- Donateur (3x)

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e
Halve afmelding.
Vrouwlief heeft de 10e mei andere plannen
Dus ik kom in m'n uppie
Vrouwlief heeft de 10e mei andere plannen
Dus ik kom in m'n uppie
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e
vertel het zaterdag maar nietChilly-Pepper schreef:martinphili schreef: Zet mij en m'n grote liefde er ook maar bij. Oh ja, mijn vrouw komt ook mee.
Thats the spirit... eerst aan de auto denken (als grote liefde) en dan het "o..ja... verrek mijn vrouw... ach die nemen we ook maar mee.."![]()
![]()
![]()
Geweldig!
ach, een beetje humor moet wel kunnen toch?
-
N207
- Donateur

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e
Ik kom alleen; één persoon en een Viggen dus.
-
ofr
- In memoriam †
Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e
heren
het ziet er naar uit dat ik jammer genoeg niet kan komen.
mn zoon heeft zich geplaatst voor de nacompetitie en daar is 10/5 de eerste wedstrijd uit in...... Vlissingen
aangezien ik meestal één van de chauffeurs ben, verwacht ik ook nu weer dat ik mag rijden
vindt het wel heeeeeel jammer, gaat een mooie dag worden.
hou jullie op de hoogte......
het ziet er naar uit dat ik jammer genoeg niet kan komen.
mn zoon heeft zich geplaatst voor de nacompetitie en daar is 10/5 de eerste wedstrijd uit in...... Vlissingen
aangezien ik meestal één van de chauffeurs ben, verwacht ik ook nu weer dat ik mag rijden
vindt het wel heeeeeel jammer, gaat een mooie dag worden.
hou jullie op de hoogte......
-
shearwater
- In memoriam †
Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e
Jammer man. Probeer er maar onderuit te komen.
-
Eddie
- Geregistreerd lid
-
luk
- Geregistreerd lid
Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e
32. Mistery Guest . Aaaah! Victor M.??

-
Venzz
Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e
Ik kom, misschien met mijn andere grote liefde 
-
postma
- Donateur (5x)

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/imag ... PyX6DKnbrp" onclick="window.open(this.href);return false;luk schreef:32. Mistery Guest . Aaaah! Victor M.??![]()
![]()
![]()
-
RSbn
- Geregistreerd lid
Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e
Hallo mensen, ik heb zin in zaterdag!
hopen dat het een beetje mooi weer word.
Ik zag dat er een tech 2 aanwezig is. Kan die gene met de tech 2 ook mijn reserve sleutel inlezen?
Groetjes
Ik zag dat er een tech 2 aanwezig is. Kan die gene met de tech 2 ook mijn reserve sleutel inlezen?
Groetjes
-
postma
- Donateur (5x)

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e
Als je het vriendelijk vraagt. 
-
M. de Haan
- Donateur

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e
Ben er graag bij! Kom met met 9-5 NG AERO.