dagtripje naar nürbürgring!!!

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Plaats reactie
AERO 9-3 TROLL R
Geregistreerd lid

dagtripje naar nürbürgring!!!

Bericht door AERO 9-3 TROLL R » do 09 mar, 2006 20:15

Beste saabliefhebbers,

hebben er nog mensen intressen om samen een leuke meeting te organiseren voor een dagtripje naar de grote nürbürgring.
Datum, vertrekpunt en uur samen te overleggen. Indien gewenst, kunnen we ter plaatse een barbecue voorzien en wat frisdrank.
Tot hoors,
stef

(R)ed
Lid van verdienste

Bericht door (R)ed » do 09 mar, 2006 21:39

Ik ben voor!!

AERO 9-3 TROLL R
Geregistreerd lid

Bericht door AERO 9-3 TROLL R » do 09 mar, 2006 21:57

Hey Red,
tof voor je reactie. Laten we verder nog afwachten op meerdere reacties om zo tot datum e.d. te komen. We horen nog van elkander.
Tot ..., groeten stef

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » vr 10 mar, 2006 8:08

viewtopic.php?t=11747

er loopt al een voorstel voor 28 mei 2006 effe verder kijken dan je neus lang is jongens.

AERO 9-3 TROLL R
Geregistreerd lid

Bericht door AERO 9-3 TROLL R » vr 10 mar, 2006 15:50

Hey Injectie,
mss even beter kijken dan je ogen bol zijn. Maar dit is een voorstel voor verschillende merken van wagens bijeen.
Hier gaat het over enkel saabliefhebbers. En indien geen intressen, onthoud je dan gewoonweg en bespaar ons jou kritiek.

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » vr 10 mar, 2006 18:17

:? :? :?

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » vr 10 mar, 2006 20:10

Aero 9-3 Troll R, waarschijnlijk ben je zelf niet duidelijk geweest, er staat nergens dat het over meerdere merken gaat, daarbij komt dat je het topic start in het subforum ''Saab-meetings''.

Verder een heel leuk voorstel op zich lijkt me.

Gr.
Ruud

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » vr 10 mar, 2006 21:00

AERO 9-3 TROLL R schreef:Hey Injectie,
mss even beter kijken dan je ogen bol zijn. Maar dit is een voorstel voor verschillende merken van wagens bijeen.
Hier gaat het over enkel saabliefhebbers. En indien geen intressen, onthoud je dan gewoonweg en bespaar ons jou kritiek.
Euhm Dit is geen kritiek Van mijn kant. Als je kijkt op Saabscene zie je dat daar enkel door iemand Die datum werd voorgesteld.
MarkA is oud Saab-rijder en nordschleife fanaat maakt een opmerking op saabscene over het feit dat er meerdere autofora zijn die toevalligerwijs een meeting op dezelfde datum houden. Hij probeerd vervolgens ook ons mee te krijgen. Aslzijnde saabliefhebbers. Hij was ook ooit hier fervent bezoeker.

En de toon die je aanslaat jammer.
Ik geef enkel aan dat er al een draadje over loopt. Ik zeg nergens dat jij dit draadje niet mag openen. Zal ik de volgende keer ook smileys gebruiken. Kan beter 's ochtends niet reageren.

Bij deze nog even de betreffende URl van Saabscene http://www.saabscene.com/saabforum/show ... 0#31596040

Plaats reactie