Oldtimerdag Alphen a/d Rijn

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
ROSIER
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Oldtimerdag Alphen a/d Rijn

Bericht door ROSIER » za 13 sep, 2014 16:11

Ik ben vandaag naar de oldtimerdag in Alphen aan den Rijn geweest. Leuk en groot opgezet evenement met in de ochtend wat ritten. Helaas nog niet als deelnemer omdat mijn project (Saab 96) nog niet klaar is maar overweeg toch volgend jaar mee te doen. Ik heb nu geen Saab gezien...dat moet toch anders...

Ik ben benieuwd of er voor volgend jaar forumleden belangstelling hebben om gezamenlijk deel te nemen. Dan wil ik wel met de organisatie kijken of we de Saab's bij elkaar kunnen zetten...lijkt me een leuk gelegenheid!

WIS
Geregistreerd lid

Re: Oldtimerdag Alphen a/d Rijn

Bericht door WIS » zo 21 sep, 2014 19:00

Lijkt me leuk. Count me in. Maar tegen die tijd nog wel even een reminder, het duurt nog een jaar........ :D

ROSIER
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ROSIER » zo 21 sep, 2014 19:34

Super! Dat zijn er dus al 2... iedereen die mee wil kan dit via dit topic aangeven. Dan zal ik begin volgend jaar de organisatie contacten en kijken of we een mooie plek kunnen krijgen!

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 21 sep, 2014 19:49

Ik heb voor volgende keer ook wel interesse.

ExTaxi
Geregistreerd lid

Bericht door ExTaxi » zo 25 jan, 2015 19:03

he ik zie nu dit topic was.
Als je eens wilt zien wat er die dag meereed in de rondrit, zie hier: http://autopics.nl/index.php?p=gallery& ... rdagAadr14" onclick="window.open(this.href);return false;

Geen Saab's gezien dit jaar

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 25 jan, 2015 20:20

ROSIER schreef:Ik ben vandaag naar de oldtimerdag in Alphen aan den Rijn geweest. Leuk en groot opgezet evenement met in de ochtend wat ritten. Helaas nog niet als deelnemer omdat mijn project (Saab 96) nog niet klaar is maar overweeg toch volgend jaar mee te doen. Ik heb nu geen Saab gezien...dat moet toch anders...

Ik ben benieuwd of er voor volgend jaar forumleden belangstelling hebben om gezamenlijk deel te nemen. Dan wil ik wel met de organisatie kijken of we de Saab's bij elkaar kunnen zetten...lijkt me een leuk gelegenheid!
Lijkt mij een leuk initiatief. Ik haak dan graag aan.

ROSIER
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ROSIER » zo 25 jan, 2015 20:25

Precies mijn punt! Het lijkt mij dus leuk om met een aantal Saab's deel te nemen dit jaar. Ik wil dan de organisatie benaderen of we (bijvoorbeeld samen met Volvo) bij elkaar op een plek kunnen staan. De datum voor 2015 is 12 september. Wie gaat er mee?

ROSIER
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ROSIER » zo 22 feb, 2015 12:29

Ik heb inmiddels de organisatie benaderd en gevraagd of er voor SAAB een plek kan worden gereserveerd om samen de auto's op te stellen. Zodra er reactie komt zal ik dat weer hier melden.

ROSIER
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ROSIER » do 05 mar, 2015 22:11

Ik heb reactie gehad van de organisatie van de Oldtimerdag Alphen aan den Rijn:

Uiteraard zijn wij geïnteresseerd in meer deelname van wat Saab voertuigen. We zijn op dit moment net aan de gang om de organisatie van de 33e editie weer op gang te brengen. Ons evenementengebied zal dit jaar wat kleiner zijn dan vorig jaar door verschillende omstandigheden, waaronder een fiks sloop/bouw project midden in het evenementengebied. Desalniettemin gaan we ons best doen er weer een gezellig evenement van te maken. Zodra de inschrijving is geopend zal ik u per mail inseinen. Alvast dank voor de reactie,

met vriendelijke groet,
Jaap Spaargaren
voorzitter stichting Oldtimerdag Alphen aan den Rijn

Ik hou jullie op de hoogte...

ExTaxi
Geregistreerd lid

Bericht door ExTaxi » za 09 mei, 2015 21:02

http://nw.oldtimerdagalphenaandenrijn.n ... chrijving/" onclick="window.open(this.href);return false;

ROSIER
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ROSIER » ma 11 mei, 2015 12:40

Zoals jullie via de link in de vorige reactie kunnen zien is de inschrijving geopend. Als we dit gezamenlijk doen kan ik via de organisatie zorgen voor een leuke gezamenlijke opstelling. Graag opgeven wie er mee wilt gaan. Ik zal een lijst bijhouden en de coördinatie op me nemen. Laten we er een leuke meet van maken! WIE GAAN ER MEE???

Deelnemers:
ROSIER - SAAB 96 (1975 - Smaragdgron)
WIS - Saab 96 (1961) ?
EXTaxi ?
Robbert ?

ExTaxi
Geregistreerd lid

Bericht door ExTaxi » ma 11 mei, 2015 12:51

Hehe, ik ben er wsl wel bij maar niet met een Saab :-)

WIS
Geregistreerd lid

Bericht door WIS » ma 11 mei, 2015 16:12

Ja zet mij maar op de lijst :D

WIS
Geregistreerd lid

Bericht door WIS » zo 21 jun, 2015 10:19

Loopt dit projectje nog en wanneer wordt de collectieve inschrijving gedaan?
Graag even een update :D

ROSIER
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ROSIER » wo 08 jul, 2015 6:38

Dit 'project' loopt nog hoor...alleen staat de doorgang van de dag op losse schroeven. Graag even voor 31 juli aangeven of je meewilt dan zal ik de organisatie melden met hoeveel auto's we zullen deelnemen.

Plaats reactie