Circuittraining en instructie Tom Coronel 30-11

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Plaats reactie
Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Circuittraining en instructie Tom Coronel 30-11

Bericht door Marleen Driving Fun » za 18 okt, 2014 22:01

Beste forum leden!

DFTrackdays organiseert 30 november aanstaande een circuit training op Circuit Park Zandvoort. Deze training is zeer geschikt voor mensen die het leuk lijkt om op een veilige manier onder leiding van een ervaren instructeur kennis te maken met rijden op het circuit! Ook voor rijders met al wat meer circuitervaring is de training heel erg leuk en nuttig.
Het zou leuk zijn om met een groepje van 5 a 6 personen deze circuit training te volgen. Deze groep zal een eigen instructeur toegewezen krijgen. Met minder personen of individueel deelnemen kan natuurlijk ook: er zal dan een groep gevormd worden van mensen met ongeveer even snelle auto's.

Het programma van deze dag ziet er als volgt uit:
08:00 - 09:00 - Inschrijven in Mickey's
09:00 - 11:00 - Pacecar laps onder leiding van ervaren instructeurs
11:00 - 13:00 - Open pitlane circuitdag uitsluitend voor deelnemers aan de circuit training
13:00 - 17:00 - Open pitlane rijden middagsessie

Prijs:
Deelname aan de training van 9:00u tot 13:00u kost €250,- per auto, deelname aan alleen de middag kost ook €250,- per auto. Doe je al mee met de training en besluit je de middag ook te willen rijden krijg je korting en betaal je voor de hele dag maar €400,-!

Meer informatie over deze dag vind je hier: http://www.dftrackdays.nl/circuit/track ... _30112014/" onclick="window.open(this.href);return false;

Daarnaast bestaat er deze dag de unieke mogelijkheid om instructie te krijgen van de enige echte Tom Coronel!! 8) Wil je hier meer informatie over stuur me dan even een pb. Of neem gewoon even contact met mij op.

Groeten,

Marleen van Diest
marleen@driving-fun.com
+31 6 25 19 35 80

http://www.driving-fun.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dftrackdays.com" onclick="window.open(this.href);return false;

RoelandV
Geregistreerd lid

Re: Circuittraining en instructie Tom Coronel 30-11

Bericht door RoelandV » zo 19 okt, 2014 8:58

Is dit een commerciële advertentie ?

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » zo 19 okt, 2014 9:12

Ja, maar dat is tegenwoordig toegestaan.

Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Bericht door Marleen Driving Fun » zo 19 okt, 2014 14:00

Natuurlijk hopen wij dat clubs zich met een groepje inschrijven, maar ook omdat het echt een hele leuke nuttige training is. Als je al circuitervaring hebt kun je meedoen maar als je nog nooit op het circuit gereden hebt ook. Dan is dit juist een leuke gelegenheid om een keer te proberen of het wat is. :O:

sveba
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door sveba » zo 19 okt, 2014 14:35

het zou netjes zijn om wat aan het forum te doneren voor de klanten die je er vandaan haalt.

Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Bericht door Marleen Driving Fun » zo 19 okt, 2014 14:43

[]
Er kan bij voldoende inschrijvingen altijd iets geregeld worden

odin1899
Donateur
Donateur

Bericht door odin1899 » zo 19 okt, 2014 16:48

Commerciële accounts
Voor (semi-)commerciële partijen die zich aanmelden op het Saabforum is het niet toegestaan commerciële activiteiten op het forum te ontplooien (zie ook verderop).
Het aanbieden van Saabs en/of onderdelen mag alleen door particulieren gebeuren. Activiteiten die in de hobbysfeer gebeuren zijn wel op zekere hoogte toegestaan.
Aangezien het grensvlak tussen een uit de hand gelopen hobby en semi-commerciële moeilijk te bepalen is zullen we per geval proberen te beoordelen of het aanbieden van handelswaar toegestaan is.
<...>
Commerciële partijen
Het is inmiddels meerdere malen gebleken dat het Saabforum in Nederland (en daar buiten) erg bekend is bij alles en iedereen die iets met Saab doet. Ook bedrijven vinden het forum steeds vaker. Dit kan zijn omdat ze bijvoorbeeld graag auto's of onderdelen via het forum willen verkopen. Ook krijgen we regelmatig verzoeken of er mogelijkheden bestaan voor reclame op het forum, omdat een vrij grote doelgroep bereikt kan worden.
Tot op heden hebben we beide mogelijkheden zoveel mogelijk beperkt.
Aan de ene kant zijn we van mening dat het ongepast is dat externe partijen er financieel beter van worden, terwijl het forum puur op vrijwillige basis wordt beheerd.
Voor het toelaten van reclame op het Saabforum kunnen we eigenlijk niet een juiste en gepaste plek vinden. Niet op een manier waarop het niet te veel van het karakter van het Saabforum als onafhankelijk forum zal verstoren.
Op dit moment laten we dus geen commerciële activiteiten toe op het forum.
Wel blijven we nadenken hoe we goede aanbiedingen aan de leden van het forum kunnen laten bereiken.
Aldus viewtopic.php?f=19&t=44963.

Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Bericht door Marleen Driving Fun » zo 19 okt, 2014 17:04

Ik heb contact gehad met Marcel, hij heeft het goedgekeurd. Ook vanwege het feit dat wij al bekend zijn op het Saab forum. Jullie zijn al eerder met een groepje bij ons komen rijden en van horen zeggen is dat zeer goed bevallen! :)

levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door levensnevel » zo 19 okt, 2014 17:15

Goed geregeld Marleen :bluethumb:

inderdaad die geluiden hoorde ik gisteren op onze meeting in Lage Vuursche ook.

RoelandV
Geregistreerd lid

Bericht door RoelandV » zo 19 okt, 2014 18:01

Als Marcel "hij heeft het goedgekeurd" dan ook even de regels van het Saabforum aanpast,
dan kan het hek hier voortaan ook wijd open voor andere aanbieders die "van horen zeggen goed bevallen" zijn.
De moderatoren hoeven dan alleen nog maar commerciële aanbieders die "van horen zeggen niet goed bevallen" zijn te weren.

Afbeelding

Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Bericht door Marleen Driving Fun » zo 19 okt, 2014 18:03

levensnevel schreef:Goed geregeld Marleen :bluethumb:

inderdaad die geluiden hoorde ik gisteren op onze meeting in Lage Vuursche ook.
Dank je wel! Leuk om te horen :bluethumb:

postma
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door postma » zo 19 okt, 2014 18:18

moderatoren
Zijn die er dan nog? :shock:

Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Bericht door Marleen Driving Fun » zo 19 okt, 2014 18:28

Hekken open of gesloten houden voor commerciële aanbieders, geen idee... Ik weet niet beter dan dat ik dit hier mag plaatsen. Ik heb hier ook enkele keren eerder iets geplaatst en toen was het geen probleem. Verder ben ik gewoon op zoek naar leuke enthousiaste rijders die het leuk vinden om aan de training mee te doen. Het is ook niet zo dat ik al onze ruim 50 circuitdagen die we per jaar organiseren hier ga posten, alleen wat mij echt interessant lijkt voor jullie club!

Volgens mij zijn hier genoeg mensen die het namelijk wél leuk vinden :)

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 19 okt, 2014 19:55

johnb52 schreef:Ja, maar dat is tegenwoordig toegestaan.
:lol:

Ik ben wel benieuwd wie Marcel is, zover ik weet hebben we geen moderators die zo heten :-S+

Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Bericht door Marleen Driving Fun » zo 19 okt, 2014 20:08

Ik heb toendertijd ook toestemming aan Sander en Hannes gevraagd, ze hebben het niet afgekeurd.

Maar goed, zijn er ook nog mensen die het wél leuk vinden? :-S+ De bedoeling is namelijk een leuke oproep voor een leuke training op Circuit Zandvoort! :O:

Plaats reactie