Pagina 1 van 2
Rally ritje zaterdag avond; 2017 op 11 mrt
Geplaatst: za 19 mar, 2016 22:44
door turbopilot
Komt een hele stoet langs, van allerlei oudjes.
Ook nog iemand van hier ?
gevonden
http://bokaal.triumph.nl/nvho" onclick="window.open(this.href);return false;
Topic Aangepast 2017
Rallyman schreef:En ook in 2017 staat hij op het programma:
De Nacht van het Oosten.
De 14e editie alweer. Op zaterdag 11 maart.
Dus wie zin heeft in een mooie duistere rit, kijk eens op
http://www.triumph.nl/nvho
Wie weet tot kijk bij de start in Wesepe!
Re: Rally ritje zaterdag avond op de 19e ?
Geplaatst: do 24 mar, 2016 19:25
door Rallyman
Yep, uw aller KLK instructeur had in zijn functie van regiocoördinator Oost Nederland van Club Triumph Holland de
13e Nacht van het Oosten op zijn geweten

Dit keer helaas geen Saabs aan de start vanuit Wesepe. Die waren allemaal zo'n beetje net klaar met de Saab Voorjaars Challenge !
Het deelnemersveld van 58 bolides bestond (uiteraard) uit Triumphs, enkele Volvo's, MG's, Porsches, een Hillman, TVR en zo nog meer leuk speelgoed.
Als deze ritten volgend jaar niet op dezelfde dag vallen kunnen er meer Saab's door het duistere Oosten komen speren

Re: Rally ritje zaterdag avond op de 19e ?
Geplaatst: zo 19 jun, 2016 15:44
door FLYING DUCKMAN
Ik deed nog wel mee trouwens, maar met mijn 2CV.
Het had gekund hoor, SVC was ik ook bij!
Re: Rally ritje zaterdag avond op de 19e ?
Geplaatst: di 24 jan, 2017 9:57
door Rallyman
En ook in 2017 staat hij op het programma:
De Nacht van het Oosten.
De 14e editie alweer. Op zaterdag 11 maart.
Dus wie zin heeft in een mooie duistere rit, kijk eens op
http://www.triumph.nl/nvho
Wie weet tot kijk bij de start in Wesepe!
Re: Rally ritje zaterdag avond op de 19e ?
Geplaatst: di 24 jan, 2017 21:34
door redmervand
Leuk, iemand nog een bijrijder nodig?

Re: Rally ritje zaterdag avond op de 19e ?
Geplaatst: vr 27 jan, 2017 8:26
door turbopilot
[]Ben er eigenlijk veel te druk voor, zit te twijfelen, omdat het snachts is betekend dit extra werk aan de auto.
maar hoe goed ben jij als navigator
@ rallyman, topic aangepast voor 2017
Re: Rally ritje zaterdag avond; 2017 op 11 mrt
Geplaatst: vr 27 jan, 2017 8:30
door redmervand
Rijd nu een jaar sportklasse, met name als navigator. In 2015 winnaar vd tourklasse bij de Viking. En ook nog lid van het SHRT
Re: Rally ritje zaterdag avond; 2017 op 11 mrt
Geplaatst: vr 27 jan, 2017 19:07
door turbopilot
Kijk, de sollicitatie is geslaagd,
Nu moet ik zelf nog om
Zie je het zitten met een auto zonder tripmaster?
Re: Rally ritje zaterdag avond; 2017 op 11 mrt
Geplaatst: vr 27 jan, 2017 20:16
door redmervand
Dat gaat makkelijk, leuk!

Als jij een beetje afstanden kunt inschatten (in het donker), komt het vast wel goed

Re: Rally ritje zaterdag avond; 2017 op 11 mrt
Geplaatst: za 28 jan, 2017 12:33
door Rallyman
Redmer is een aanstormend talent hoor!

Re: Rally ritje zaterdag avond; 2017 op 11 mrt
Geplaatst: za 28 jan, 2017 12:49
door redmervand
Oei! Zo wordt de lat wel hoog gelegd hoor...

Re: Rally ritje zaterdag avond; 2017 op 11 mrt
Geplaatst: za 28 jan, 2017 18:15
door Rallyman
Je mag hier ook een smartphone met tripmaster app gebruiken
Daar doen we niet moeilijk over.
Re: Rally ritje zaterdag avond; 2017 op 11 mrt
Geplaatst: za 28 jan, 2017 22:38
door turbopilot
Is een vrijwaringsdocument van de verzekering ook verplicht ?
Of is groene kaart voldoende
Overigens interessant zo'n dergelijke app, welke is het ?
Re: Rally ritje zaterdag avond; 2017 op 11 mrt
Geplaatst: zo 29 jan, 2017 11:57
door Rallyman
Groene kaart is prima. Voor de start weer de gebruikelijke vrijwaring.
Er zijn verschillende apps in omloop voor Android en Iphone.
Zelf gebruik ik GPS Tripmeter. Helemaal gratis...
Als je een los navigatiesysteem met tripfunctie (zoals Garmin) wilt gebruiken, leef je uit.
Het mag allemaal!
Re: Rally ritje zaterdag avond; 2017 op 11 mrt
Geplaatst: zo 29 jan, 2017 14:01
door turbopilot
Zo te lezen worden de werkzaamheden steeds minder.
Moet er dus alleen een stel extra lampen bij opschroeven.
En iets regelen met een kaartlees lamp.
@ Redmer, zullen we een poging wagen
