Onderdelendag Rhenen (nu met een paar foto's)
-
9000H
- Geregistreerd lid
Onderdelendag Rhenen (nu met een paar foto's)
Volgens mij is er zaterdag as een onderdelendag in Rhenen. Mijn vraag is, wat is er te zien? Heb een bezoekje nl in de planning staan...
-
turboflix
- Donateur

Re: Onderdelendag Rhenen
euh..onderdelen??9000HENGEVELD schreef:Volgens mij is er zaterdag as een onderdelendag in Rhenen. Mijn vraag is, wat is er te zien? Heb een bezoekje nl in de planning staan...
-
Injectie
- Moderator
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
9000H
- Geregistreerd lid
-
tweemeter
- Donateur

zie hier:9000HENGEVELD schreef:dat is mijn vraag ook, oud spul is leuk, maar zoek eigenlijk leuk spul voor een 9000.De Flok schreef:Liggen er namelijk ook onderdelen van de wat nieuwere modellen?
Heeft een van jullie een http-adres of een adresgegevens van deze happening?
groet simon
saabclub site
Ik twijfel ook om heen te gaan, zal dan meer voor de leuk zijn dan voor de onderdelen, heb op dit moment niet echt iets nodig.
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
9000H
- Geregistreerd lid
-
Oosthoek
- Donateur

Dacht dat het vandaag was
Denk wel dat ik nog eventjes ga. Maar niet te laat want zaterdag is tegenwoordig zo ongeveer de enige vrije dag die ik heb. En dat als student
Wat moet ik er van verwachten? Zou ik er misschien een nieuw druklager voor de koppeling kunnen vinden bijvoorbeeld?
De kaart belooft mij in iedergeval een mooi ritje om langs de lekdijk en over de heuvelrug te scheuren. Is een aanrader voor iedereen
(Utrecht-Rhenen)
Denk wel dat ik nog eventjes ga. Maar niet te laat want zaterdag is tegenwoordig zo ongeveer de enige vrije dag die ik heb. En dat als student
Wat moet ik er van verwachten? Zou ik er misschien een nieuw druklager voor de koppeling kunnen vinden bijvoorbeeld?
De kaart belooft mij in iedergeval een mooi ritje om langs de lekdijk en over de heuvelrug te scheuren. Is een aanrader voor iedereen
-
bram
- Geregistreerd lid
-
1001760
- Donateur (2x)

Uhh, 't Viaduct heet tegenwoordig Cunera. Voor het geval je de locatie niet meer kunt vinden...bram schreef:Ik zal ook aanwezig zijn. Misschien is het inderdaad leuk om er even een mini meeting van te maken. We kunnen misschien wel het Viaduct in Rhenen wat gaan eten met zn allen.
Heb ik ook een keertje gedaan met Desmond en Dennis, heerlijk in de zon gezeten, mmm
-
bram
- Geregistreerd lid
-
Sander
- Forum Admin