Pagina 1 van 1

INTSaab2022 Luxemburg

Geplaatst: ma 07 mar, 2022 12:35
door peterberg
De website van de organisatie is nu actief, wie zich wil aanmelden of meer informatie wil hebben:
https://www.intsaab2022.com/

Re: INTSaab2022 Luxemburg

Geplaatst: vr 11 mar, 2022 15:47
door Henk-Jan
Dank voor de tip! Direct aangemeld en een hotelletje in de regio geboekt. Het gaat een mooi Saab jaar worden!

Re: INTSaab2022 Luxemburg

Geplaatst: vr 11 mar, 2022 20:31
door peterberg
Henk-Jan schreef:
vr 11 mar, 2022 15:47
Dank voor de tip! Direct aangemeld en een hotelletje in de regio geboekt. Het gaat een mooi Saab jaar worden!
nr. 171 en ook een hotel geboekt in Vianden....

Re: INTSaab2022 Luxemburg

Geplaatst: do 09 jun, 2022 9:40
door peterberg
Tot nu toe 242 aanmeldingen...maar we hebben nog even tot 12 augustus.... :D

Re: INTSaab2022 Luxemburg

Geplaatst: ma 15 aug, 2022 15:58
door Gårdarket

Re: INTSaab2022 Luxemburg

Geplaatst: ma 15 aug, 2022 16:00
door peterberg
Leuk dat de TX er ook op staat: vanaf 4:15. Opname is van zaterdag als ik het goed zie.

Re: INTSaab2022 Luxemburg

Geplaatst: ma 15 aug, 2022 17:37
door DV 9-3
Leuk om te zien! Dank voor het delen! (Is van zaterdag idd.)

Re: INTSaab2022 Luxemburg

Geplaatst: ma 15 aug, 2022 18:54
door Joopyboy
Heerlijk nagenieten zo 8)

Re: INTSaab2022 Luxemburg

Geplaatst: ma 15 aug, 2022 19:25
door Marius0404
kopje koffie erbij.

prachtige plaatjes; ook die ene eigenaar van een prachtige 96 jubileum, die vol trots (kiek um goan) het terrein op rijdt: twee auto's verder kopie.
en zoveel andere en iedereen enthousiast
helaas lukte het dit jaar niet om te erbij te zijn en last minute ook nog corona.
dus extra bedankt voor het filmpje.

die goudgele Sonett, die komt uit het museum d'oude bolneus?

Re: INTSaab2022 Luxemburg

Geplaatst: do 18 aug, 2022 13:19
door Ronnes
Leuk! M'n cabrio (momenteel probleemkindje :cry: ) op 8:50.

De goudgele Sonett is inderdaad de ex van Leo Borsboom. Nieuwe eigenaar is JP Metz.

Re: INTSaab2022 Luxemburg

Geplaatst: do 18 aug, 2022 14:44
door 72sonett3
Marius0404 schreef:
ma 15 aug, 2022 19:25
... een prachtige 96 jubileum ... twee auto's verder kopie.
Net iedere 137b 96 is een Jubileumuitvoering, ze zijn ook geleverd naar andere markten dan NL....

Geen van beide heeft NL kenteken.
De eerste is EU VV96 H (Duits), heeft worstenvelgen en blauwe interieur, zou een 1980 'Last 300' kunnen zijn.
Afbeelding
(Foto van Wikipedia commons.)

De 2e heeft wel bruin interieur en soccerball velgen maar kenteken BM MY96 H, is dus ook geen NL Jubileum.

Re: INTSaab2022 Luxemburg

Geplaatst: do 25 aug, 2022 23:08
door Paul Viking
En nog wat foto's ;)


Re: INTSaab2022 Luxemburg

Geplaatst: za 03 sep, 2022 13:11
door Woodybouwt
Jubileum met Duits kenteken kan een geëxporteerde Nederlandse auto zijn. Van nr. 123 weet ik dat die naar Duitsland geëxporteerd is. :O:

Re: INTSaab2022 Luxemburg

Geplaatst: di 06 sep, 2022 20:30
door 72sonett3
Woodybouwt schreef:
za 03 sep, 2022 13:11
.. Van nr. 123 weet ik dat die naar Duitsland geëxporteerd is.
#123 heeft volgens mijn gegevens kenteken DP-97-XX, laatste tenaamstelling 25-02-2012, APK tot 22-04-2018 en staat niet geregistreerd als geëxporteerd.
Stond mij als laatst bekend bij Jota in Dalfsen.

Afbeelding

Ik heb mijn #138 in oktober 2019 verkocht aan iemand in Duitsland, maar die heeft hem een maand later total loss gereden... ;-(+

Re: INTSaab2022 Luxemburg

Geplaatst: wo 28 sep, 2022 11:58
door Woodybouwt
Nr. 123 is door Jota verkocht aan een Duitser. Ik was naar #123 op zoek voor een gepensioneerde collega die de 1e bezitter was en er graag nog een keer in wilde rijden. Zo kwam ik bij Jota terecht via dit forum. Helaas te laat.