Open dag Elferink
-
DNZ
- Geregistreerd lid
Open dag Elferink
Je kan er zo een meeting van maken:
Op zaterdag 2 december van 10:00 - 17:00 houdt Elferink een open dag
http://www.elferink.nl/opendag.htm
Op zaterdag 2 december van 10:00 - 17:00 houdt Elferink een open dag
http://www.elferink.nl/opendag.htm
-
bergra
- Geregistreerd lid
-
Manic
- Lid van verdienste
In mijn optiek absoluut waar. Ik kom er met enige regelmaat als ik wat onderdelen nodig heb, een kopje koffie staat altijd klaar en men is bereidwillig genoeg om je van de nodige adviezen te voorzien.bergra schreef:Ik wil daar wel een keer een kijkje gaan nemen,
het lijkt mij een net bedrijf,
waar je op een eerlijke manier je onderdelen kan halen.
Even zien of ik tijd heb op zaterdag 2 december.
![]()
Rudolf
Mocht je er op zaterdag komen, kom dan vroeg, dan is het niet zo druk en heeft men alle tijd voor je, eind van de ochtend ( ze sluiten om 13 uur op zaterdag) is het wat drukker en heb ik af en toe het idee een beetje afgewimpeld te worden, maar goed, je kan niet altijd geluk hebben.
Ik probeer wat tijd vrij te maken de 2e.
Gr,
Dennis
-
DNZ
- Geregistreerd lid
-
Manic
- Lid van verdienste
sitestorm schreef: Met welke Saab ga je? Ga ik je spottenIk heb je nog steeds niet in Deventer zien rijden, denk ik.
Groet,
Dennis
Ik vermoed met de 9000, aangezien de 900 op stal staat en daar voorlopig ook blijft staan tot de 9000 de deur uitgaat (uiterlijk februari '07).
Rij ook niet zo vaak in Deventer rond, behalve op weg van en naar de A1.
Greetz,
Dennis
-
Injectie
- Moderator
-
Manic
- Lid van verdienste
-
esalet
- Donateur (8x)

Ik ga niet. heb een logee.
Als er iemand uit de regio Utrecht gaat, zou die voor mij dan een nieuwe benzinepomp kunnen meenemen? Voor een MY87 Saab 90, (Pierburg carb maar mag ook ander merk zijn), met slangaansluitingen in twee verschillende diktes.
Ben er laat bij, maar wie weet.
Bel me maar op 030-2510289 (ik kijk vanavond niet veel op de computer verwacht ik).
Ik betaal uiteraard cash bij aflevering.
Als er iemand uit de regio Utrecht gaat, zou die voor mij dan een nieuwe benzinepomp kunnen meenemen? Voor een MY87 Saab 90, (Pierburg carb maar mag ook ander merk zijn), met slangaansluitingen in twee verschillende diktes.
Ben er laat bij, maar wie weet.
Bel me maar op 030-2510289 (ik kijk vanavond niet veel op de computer verwacht ik).
Ik betaal uiteraard cash bij aflevering.
-
Bubba
- Geregistreerd lid
esalet schreef:Als er iemand uit de regio Utrecht gaat, zou die voor mij dan een nieuwe benzinepomp kunnen meenemen?
en stelen mag niet!
Ik kom regelmatig in Enschede, en dus vaak genoeg ff langs Elferink voor de broodnodige kleinigheidjes.... Ga er morgen dus niet zijn.
-
Wouter
- Donateur (2x)

-
Injectie
- Moderator
-
Wouter
- Donateur (2x)