Saab onderdelendag in Rhenen
-
Marc
- Lid van verdienste
Saab onderdelendag in Rhenen
Zaterdag 18 oktober is er weer een onderdelendag op het industrieterrein Remmerden in Rhenen. Van 10u tot 17u.
Wie van ons zal hier aanwezig zijn?
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Marc
Wie van ons zal hier aanwezig zijn?
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Marc
-
wijba
- Geregistreerd lid
Re: Saab onderdelendag in Rhenen
Jij niet????
Ik misschien, is toch in de buurt....
1. Wijnand???
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
GTZ WijB@
Ik misschien, is toch in de buurt....
1. Wijnand???
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
GTZ WijB@
-
John
- Geregistreerd lid
Ik ben erbij, deze keer met mijn lease auto (even schelden: VOlvo S60D5 automaat; weliswaar geen Saab maar een heel aardige Zweedse strepentrekker
). Mijn cabrio gaat weer even uit de belasting
1. Wijnand???
2. John
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
1. Wijnand???
2. John
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
-
bram
- Geregistreerd lid
1 Wijnand
2 John
3 Bram
ik ga al een aantal jaar naar de onderdelen dag in Rhenen. Het is er altijd gezellig en druk bezocht.
De onderdelen die te verkrijgen zijn vooral voor de oudere Saab modellen: 96-99-classic 900.
Voor de nieuwere modellen 9000 - 9-3 en 9-5 zijn er weinig tot geen onderdelen te verkrijgen.
De meeste onderdelen zijn oud en versleten, maar dat spreekt voor zich. Het is een unique dag om informatie te verkrijgen en gezellig samen te zijn met andere Saab rijders.
Ik zie jullie daar!
Hopen dat de belgische vederatie ook komt , incl maarten ( ook al is dat geen belg ).
2 John
3 Bram
ik ga al een aantal jaar naar de onderdelen dag in Rhenen. Het is er altijd gezellig en druk bezocht.
De onderdelen die te verkrijgen zijn vooral voor de oudere Saab modellen: 96-99-classic 900.
Voor de nieuwere modellen 9000 - 9-3 en 9-5 zijn er weinig tot geen onderdelen te verkrijgen.
De meeste onderdelen zijn oud en versleten, maar dat spreekt voor zich. Het is een unique dag om informatie te verkrijgen en gezellig samen te zijn met andere Saab rijders.
Ik zie jullie daar!
Hopen dat de belgische vederatie ook komt , incl maarten ( ook al is dat geen belg ).
-
Injectie
- Moderator
1 Wijnand
2 John
3 Bram
4 Desmond
Word mijn eerste keer dat ik er ben.
Ps Tijn lijkt me ook makkelijker voor jouw hoef je niet helemaal naar Epe te rijden.
2 John
3 Bram
4 Desmond
Word mijn eerste keer dat ik er ben.
Ps Tijn lijkt me ook makkelijker voor jouw hoef je niet helemaal naar Epe te rijden.
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
1. Wijnand
2. John
3. Bram
4. Desmond (CU in Rhenen Desmond!)
5. NicolasD.GRIFFIN
Zijn we dan toch al met 2 Belgen, he Marc?
2. John
3. Bram
4. Desmond (CU in Rhenen Desmond!)
5. NicolasD.GRIFFIN
Zijn we dan toch al met 2 Belgen, he Marc?
-
bram
- Geregistreerd lid
foutje
VEDERATIE schrijf je met een F
tikje foutje zullen we maar zeggen.
sorry
ben blij dat er veel mensen naar de Onderdelendag komen. Weet zeker dat het een gezellige dag wordt. Nu nog hopen dat het weer een beetje mee zit.
Hoelaat zijn jullie er? Ik ben er zelf rond 11 a 12 uur
VEDERATIE schrijf je met een F
tikje foutje zullen we maar zeggen.
sorry
ben blij dat er veel mensen naar de Onderdelendag komen. Weet zeker dat het een gezellige dag wordt. Nu nog hopen dat het weer een beetje mee zit.
Hoelaat zijn jullie er? Ik ben er zelf rond 11 a 12 uur
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
1. Wijnand
2. John
3. Bram
4. Desmond
5. NicolasD.GRIFFIN
6. Tijn
Desmond, de avond daarvoor hang ik in de kroeg met de 'Thirsty Brothers' dus dat zal nix te vroeg zijn dat ik er ben ( 15:00 uur ok?)

2. John
3. Bram
4. Desmond
5. NicolasD.GRIFFIN
6. Tijn
Desmond, de avond daarvoor hang ik in de kroeg met de 'Thirsty Brothers' dus dat zal nix te vroeg zijn dat ik er ben ( 15:00 uur ok?)
-
Jeroen
- Geregistreerd lid
Juist,
De activiteiten die de avond ervoor worden bedreven hebben wellicht effect op de aanwezigheid op zaterdag.....mijn achternaam moet immers eer aan worden gedaan! Je weet waar HDT voor staat....member!!
Onder voorbehoud zal ik er zijn. Van de andere dorstige (Maarten) weet ik niet of hij moet werken die dag.
Groet,
Jeroen
Uiteraard kom ik dan met de nieuwe aanwinst: de GRIFFIN

De activiteiten die de avond ervoor worden bedreven hebben wellicht effect op de aanwezigheid op zaterdag.....mijn achternaam moet immers eer aan worden gedaan! Je weet waar HDT voor staat....member!!
Onder voorbehoud zal ik er zijn. Van de andere dorstige (Maarten) weet ik niet of hij moet werken die dag.
Groet,
Jeroen
Uiteraard kom ik dan met de nieuwe aanwinst: de GRIFFIN
-
bram
- Geregistreerd lid
ben benieuwd naar je NIEUWE aanwinst Jeroen!
Dat is dus een hele goede reden om naar de onderdelendag te komen!
Jammer dat de meeting niet dichter bij wordt gehouden, de drink avond in the IRISH pub
Dat is dus een hele goede reden om naar de onderdelendag te komen!
Jammer dat de meeting niet dichter bij wordt gehouden, de drink avond in the IRISH pub
-
Injectie
- Moderator
KAn het niet wat eerder Tijn dan laat je maar een paar biertjes staan.
Weten de van dorst broeders wel raad mee. 
-
turboflix
- Donateur

en een maat van moet zonodig trouwen en daarom een bachelor op die zaterdag..
kan ik getver weer niet komen..

kan ik getver weer niet komen..
-
Injectie
- Moderator
Ja dat lijkt me een betere tijd Tijn. Ik zal er toch al wel vroeg zijn. kan ik na die tijd naar huis.
tot zaterdag
tot zaterdag