Pagina 1 van 1

cabriochallenge Sweden

Geplaatst: za 11 apr, 2009 23:37
door patje007
ik kwam net dit tegen , heeft er iemand meer info over , of heeft er al iemand meegereden ?

Wat zou de kostprijs zijn , vindt er niks van terug op de site !? :?:

http://www.cabriochallenge.se/

Geplaatst: ma 25 mei, 2009 17:31
door Nick
ik heb een mailtje gestuurd naar de organisatie. Lijkt me wel wat om te rijden

Geplaatst: ma 01 jun, 2009 11:13
door Nick
deelname is gratis, en er is een deal met een hotel daar gemaakt,zodat slapen ook niet al te duur hoeft te zijn. Rit is vrijdag en zaterdag is er een bezoek aan het Saabmuseum.
Ik heb mijzelf opgegeven
Nu de hamvraag;

zijn er nog meer geïnteresseerden om mee te rijden?
Afbeelding