SccS 28/06 Cabriorit de "(Pr)acht van B(NL)oxtel"

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

SccS 28/06 Cabriorit de "(Pr)acht van B(NL)oxtel"

Bericht door Nick » do 18 jun, 2009 19:46

Zijn er nog SF-Caabpiloten aanwezig bij deze rit? Er zijn 60 Caabs ingeschreven, dus 't kan haast niet missen....!

Beste rijders,

In navolging op een eerdere Brabantse succestocht hebben wij met veel plezier de "(Pr)acht van B(NL)oxtel" voor u uitgezet. Dit in nauwe en plezierige samenwerking met het team van BNL-cars te Boxtel.

In een ochtend- en middagroute rijden we met elkaar door het prachtige Brabantse landschap in de vorm van een acht rondom Boxtel. U zult blij verrast zijn hoe divers het landschap op zo'n korte afstand van elkaar kan zijn. Door de nauwe samenwerking met het team van BNL-cars hoeft u naast een goed humeur en wat zon niet veel mee te nemen.............. we worden die dag meerdere keren getrakteerd........ koffie met een taartje bij de start......... lunch na het ochtendprogramma én ........... een heerlijke barbecue na het middagroute. U krijgt volop gelegenheid kennis te maken met het team van BNL-cars en alle mogelijkheden van dit mooie bedrijf. Ook hebben zij voor u die dag een leuke verassing in petto.

Programma
09:00 - 09.30 Ontvangst met koffie en gebak in de showroom van BNL
09.30 - 10.30 Clubleden ontmoeten, elkaars auto's bekijken en kennismaken met het team en de mogelijkheden van BnL
10:30 - 13:00 Deel 1 van de tocht, ongeveer 80 km
13:00 - 14:00 Lunchbuffet aangeboden door BnL
14:00 - 16:00 Deel 2 van de tocht, ongeveer 70 km
16:00 - 17:00 Ontvangst bij BnL met diverse activiteiten
17.00 - 19.00 Barbecue aangeboden door het team van BnL

Gedurende de dag kunt u het volgende ervaren op de locatie van BnL:
- kijken / rijden nieuwe en oude modellen
- bezoek aan werkplaats, vragen stellen en testen eigen auto ism aanwezige monteurs (afhankelijk van de drukte op het moment)
- demonstratie mogelijkheden voor tuning en ombouw of inbouw (denk aan Xenon verlichting en inbouw iPods etc)
- bezoek aan het poetsbedrijf (kap en leeronderhoud) en schade herstel

Aanrijroute:
- A2 's-Hertogenbosch - Eindhoven
- afslag 26 (Boxtel, Liempde, Schijndel
- linksaf richting Boxtel
- weg volgen (4 km)
- U treft Bnl cars aan uw linkerhand

Adres:
BnL cars
Industrieweg 4
5281 RW Boxtel
www.saabcabriolet.nl

Met zonnige groet,
Reinout van Riet & Dion van Opstal

Sabriolet
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sabriolet » do 18 jun, 2009 20:09

Ja,
wij zijn er zeker, wellicht tot dan.
groet,

Sabriolet 8)

hymn
Geregistreerd lid

Bericht door hymn » do 18 jun, 2009 20:59

Belgen ook aanwezig :wink:

Tot dan!

Grts

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » vr 19 jun, 2009 12:50

Ziet er naar uit dat ik door mijn liefde voor "last minute planning" er niet bij ga zijn. Toch naar, boxtel = mijn achtertuin...

Volgend jaar eerder besluiten dat het wel leuk lijkt...

patje007
Geregistreerd lid

Bericht door patje007 » vr 19 jun, 2009 15:26

yep , aanwezig 8)

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » wo 24 jun, 2009 23:01

:jumper3: :jumper4: :jumper3: :jumper4: :jumper3: :jumper4: :jumper3: :jumper4: :jumper3: :jumper4: :jumper3: :jumper4: :jumper3:

Joehoew, je suis la!

Kreeg net een mailtje dat mijn voodoo actie gewerkt heeft en ik toch nog mee mag!

Vette shit!

GrIJnS

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » do 25 jun, 2009 18:10

Mooi Gijs! alleen nog effekes duimen voor lekker weer 8)

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » do 25 jun, 2009 18:19

Ach, doe ik daar gewoon een regendansje voor (andersom dan mbv handstand enzo). Zal wel goed komen hier in het (zonnige) zuiden 8)

Gr GaIJeS

p.s. 2 mm regen max (in het noorden dan, hopelijk) en 24 tot 26 graadjes max. Dan is het hier gewoon BBQ weer hoor :wink:

hymn
Geregistreerd lid

Bericht door hymn » vr 26 jun, 2009 17:42

Daar houden we je aan :lol:

Grts

[]

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » zo 28 jun, 2009 0:34

Tot vandaag!

Greetings GrIJnS

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » zo 28 jun, 2009 18:12

helaas de BBQ niet mee kunnen maken vandaag :cry: , maar verder een top dag gehad. Leuke rit om en rond boxtel, schijnel oirschot en allerlei kleine brabantsche plaatsen waar ik nog nooit van had gehoord :)

Hier een kleine sfeerimpressie. Ik heb de caabs niet geteld, maar volgens mij waren er rond de 50-60 wagens.

Afbeelding

Vooral tijdens de middagrit zat er een leuke verrassing in het parcours.
Een boer had zijn sproei-installatie niet helemaal goed afgesteld, waar sommigen niet helemaal op voorbereid waren.
Hilariteit alom :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De volle laag :shock:
Afbeelding

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » zo 28 jun, 2009 22:52

Michael Jackson overleden, naar,... :cry: Maar The King leeft en dat heb ik geweten. :evil: Tijdens m'n 2e bak koffie kwam "d'n organisatie" me vertellen dat The King een mooie parkeerdeuk / kras in m'n Saabrio heeft gereden. Weer een tripje naar de spuiterij voor mij de komende tijd.

Ondanks dat heb ik ook enorm genoten van het ritje in het prachtige Brabantse land door de vele plaatsjes die ik al regelmatig eerder bezocht. Hoewel de ochtend rit rondom 's Hertogendenbosch :wink: ook voor mij veel verassende dorpen aandeed.

Al met al dus een dag vol leuke en spannende avonturen, met als klap op de vuurpijl een heerlijke goed verzorgde BBQ!

Ik heb Patje gezien (niet gesproken,Patje ik was die roze bloes). TCSE misgelopen, hymn wat "after sales support" gegeven.

Ow, en die sproeier?!

Iedereen verklaarde me voor gek, ik was de enige die even m'n dak omhoog deed. Mooi dat ik een vette plens (d'n volle laag) over m'n auto heen kreeg toen ik er onderdoor wilde "schieten".

Moe maar voldaan zit ik nu lekker thuis op de bank!

GrIJnS

edit: m'n anti regendans was weer briljant, stralend weer "kop verbrand"!

foemie
Geregistreerd lid

Bericht door foemie » ma 29 jun, 2009 5:51

Nog koffieloos en verblind door al dat moois daar bij BNL was mijn eerste indirecte contact met G-ice helaas minder. G-ice nogmaals mijn excuses.

Verder wel ontspannend en plezierig op deze goed verzorgde dag door BNL en SccS

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » ma 29 jun, 2009 7:57

Was jij dat Gijs!
Jammer dat we elkaar gemist hebben.

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » ma 29 jun, 2009 7:58

@ TCSWCPSV (ofzo :wink: ) idd, jammer... catch you next time Gadget, next time.... (vertaling, dat halen we volgende x wel in :wink:

@ foemie Haha, shit happens kerel. No hard feelings!

Die koffie hebben we er in ieder geval snel genoeg in gegoten! Onder het genot van een stukkie kletspraat en en schadeformuliertje :wink:

Ondanks alles heb ik toch leuk met je gekletst!

Gr. GrIJnS

Plaats reactie