Pagina 1 van 1
Saab Cabrio Challenge 2010
Geplaatst: di 04 mei, 2010 19:16
door Lindy D
Wie van het forum doen er mee met de Saab Cabrio Challenge die dit jaar naar Zweden gaat??
Ik ben al aan het aftellen!

Re: Saab Cabrio Challenge 2010
Geplaatst: do 06 mei, 2010 20:47
door Nick
dacht dat de saab cabrio challenge naar barcelona ging dit jaar?
Re: Saab Cabrio Challenge 2010
Geplaatst: vr 07 mei, 2010 14:12
door Lindy D
Dat is de Belgische variant. De door Saab NL georganiseerde gaat dus naar Zweden, met bezoek aan 't Saabmuseum!
Re: Saab Cabrio Challenge 2010
Geplaatst: za 22 mei, 2010 13:38
door GoGo
Wanneer is de challenge, is er al meer info over? Op de saab.nl site kan ik het niet vinden.
Re: Saab Cabrio Challenge 2010
Geplaatst: di 25 mei, 2010 16:38
door Lindy D
De challenge is van 16 juni tot en met 19 juni en gaat dus naar Zweden, staat inderdaad niet gepubliceerd. Als je meer info wilt, dan even Saab NL bellen die kunnen je vast verder helpen.