Tuning Saab 9-3 2.0LPT 2000

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
ArjenH
Geregistreerd lid

Tuning Saab 9-3 2.0LPT 2000

Bericht door ArjenH » ma 20 feb, 2006 14:54

Betse mensen.

Ik weet en heb gelezen dat het wel vaker gevraagd wordt hier, maar niet echt een goed antwoord op weten te vinden :

Ik wil graag mijn auto laten tunen maar 1. kan het kwaad 2. waar kan ik het het beste laten doen 3. naar hoeveel vermogen is het beste.

Ik wil graag mijn auto heel houden :-) maar ook wel wat sneller. Hij heeft nu 135.000 km gereden.

Ben benieuwd naar jullie reactie
Arjen

Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » di 21 feb, 2006 11:38

1.Nee
2.A&P Cars, Tholen, vd Bosch, Speektuning, etc.
3.220-250pk

ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » di 21 feb, 2006 13:51

Ik heb nu gebeld met een aantal bedrijven, tis alleen zo opmerkelijk dat de prijzen ontzettende verschillen. Ik heb het beste gevoel bij Autobedrijf Tholen, maar die zijn ook wel meteen het duurste...Ik zie een beetje door de bomen het bos niet meer...

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » do 23 feb, 2006 17:43

Heeft je auto nog "saab"garantie, en zo ja, hoe lang nog.

Als dit lang is en je wilt de garantie behouden.....ga naar de dealer voor een hirsch chip.
Is het antwoord nee, dan zou ik er een stage 1 van maptun inzetten. Hebben er veel ervaring mee en negatieve ervaringen heb ik nog niet van gehoord. Waar je die maptun koopt maakt niet zoveel uit. Kan je evt zelfs zelf bestellen in zweden. Is wat meer werk en je moet vooraf met je dealer regelen dat ze met de diagnose computer die nieuwe ECU aanmelden, maar al met al is dat wel de goedkopere optie.

ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » do 23 feb, 2006 23:51

nee geen garantie meer, ga denk ik maar met Tholen in zee...

Plaats reactie