Goedemiddag,
Ik wil graag weten wat er precies moet gebeuren om het vermogen van mijn 9-3 2.0t LPT 150PK( 05-2002) te verhogen naar 185PK . Moet hier veel voor gebeuren?
Ik zie wel heel veel antwoorden op de upgrade naar bijv 225 Pk (stage 1). Ik ben echter op zoek naar een bescheiden upgrade, in de hoop dat dit prijstechnisch ook bescheiden is.
Want verschilt de 150pk uitvoering veel van de 185pk uitvoering of is dit slechts softwarematig. De technisische gegevens zijn wat beide betreft hetzelfde behalve. Koppel en PK.
Alvast bedankt voor de reacties,
C
9-3 2.0t 150 pk--> 185 PK
-
Erik
- Lid van verdienste
In principe heb je met jouw auto alleen een softwareupgrade nodig. In principe zou de een computer van een 185pk versie (zelfs die van de 205pk versie) kunnen kopen bij een sloperij of ebay.de bijv en deze overzetten. Let wel op dat de compu uit een 9-3 komt, want de 9-5 heeft een andere programmering.
Je kan ook via een tuningsbedrijf een upgrade kopen die je meer vermogen dan de bovengenoemde gaat geven, maar dan ben je hoogstwaarschijnlijk meer geld kwijt.
De nieuwe computer zal wel met dealerapparatuur moeten worden aangemeld.
Je kan ook via een tuningsbedrijf een upgrade kopen die je meer vermogen dan de bovengenoemde gaat geven, maar dan ben je hoogstwaarschijnlijk meer geld kwijt.
De nieuwe computer zal wel met dealerapparatuur moeten worden aangemeld.
-
Erik
- Lid van verdienste