Bodykit voor 9-3???

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
Martijnvans
Geregistreerd lid

Bodykit voor 9-3???

Bericht door Martijnvans » di 21 feb, 2006 11:37

Goedemorgen iedereen!

Ik ben nieuw op dit forum en heb even kort gezocht maar kon toch niets vinden ( denk ik ) over bodykits.

Nu heb ik pas een 9-3 gekocht en ik ben benieuwd waar je een Viggen of Aero bodykit kan kopen. En of die sowieso wel los te krijgen zijn.

Alvast bedankt! :-)

Peter van den Heuvel
Geregistreerd lid

Bericht door Peter van den Heuvel » di 21 feb, 2006 16:22

Skirts, bumperranden en een spoiler doen al heel wat. Saab gebruikt dat zelf op de Performance versie.

Zelf ga ik niet verder dan dat.

Groet,
P

Danny Tieman
Geregistreerd lid

Bericht door Danny Tieman » di 21 feb, 2006 21:10

ik ben ook sinds een paar dagen eigenaar van een 9-3 SE 2.0 TURBO automaat en eveneens op zoek naar een bodykit.

Als ik een adres gevonden heb dan laat ik het gelijk ff weten.
jij toch ook. thanx.

groet,
Danny

marcsz
Geregistreerd lid

Bericht door marcsz » di 21 feb, 2006 21:37

ik denk dat je deze onderdelen moeilijk zal vinden want IEDEREEN zoekt hier naar!wou jaren geleden mijn 900 cabrio upgraden naar viggen bumpers en heb zolang gezocht dat ik er maar nieuwe wou kopen!
dat kostte zo veel dat ik mijn auto maar verkocht heb!nu heb ik een 9-3 aero mét deze bumpers.kostte minder dan upgraden.toen in 99 was dat 5000 euro incl spuiten plaatsen en bumpersteunen enz..
maar toch wens ik je veel suc6 met je zoektocht!
vandenbosch in vinkeveen kan ze nieuw voor je bestellen voor minder dan de saab dealer.

John.K
Geregistreerd lid

Bericht door John.K » di 21 feb, 2006 22:07

Er bestaan ook niet originele bodykits voor de 93, maaru laat ik zeggen je moet er van houden.

FF googelen en je vind er vast een paar.

Suc6

John

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » zo 26 feb, 2006 21:39

John.K schreef:
FF googelen en je vind er vast een paar.

John
dit is ervast eentje:

http://www.speedparts.se/images/prod/st ... ,902-2.jpg

Martijnvans
Geregistreerd lid

Bericht door Martijnvans » ma 27 feb, 2006 14:01

Een goedemiddag Saab liefhebbers!

Ik heb inmiddels van een mede-forum bezoeker een tip gekregen dat hij een viggen set verkoopt. En die laatste foto.. I don't know.. Ik vind dat een beetje TE voor een Saab.

Ander vraagje, ik heb dus een 4 deurs en gee coupé. Passen alle sets op elke 9-3 of zitten daar ook weer verschillen in?

John.K
Geregistreerd lid

Bericht door John.K » ma 27 feb, 2006 14:24

Martijnvans schreef:Een goedemiddag Saab liefhebbers!

Ik heb inmiddels van een mede-forum bezoeker een tip gekregen dat hij een viggen set verkoopt. En die laatste foto.. I don't know.. Ik vind dat een beetje TE voor een Saab.

Ander vraagje, ik heb dus een 4 deurs en gee coupé. Passen alle sets op elke 9-3 of zitten daar ook weer verschillen in?
Een 4 deurs?

Skirts van een 3 en 5 deurs zijn verschillend, bumpers zijn identiek.

John

Martijnvans
Geregistreerd lid

Bericht door Martijnvans » ma 27 feb, 2006 16:40

Ik tikte een beetje snel idd.. Ik bedoelde 5 deurs.

Maar ok, dus de skirts zijn alleen anders.... Dat wordt nog even zoeken dus.

ThanX.

manx
Geregistreerd lid

Bericht door manx » di 28 feb, 2006 14:21

speektuning schreef:dit is ervast eentje:
Mwa... Zeker niet slecht. Deze m/v heeft in iedergeval gekozen voor een niet alledaagse vorm en opvallende kleur. Met die donkergetinte ramen staat het geheel best wel 8)

Als ik 20 jaar jonger zou zijn, ik zou een Saab 3-deurs hebben en ik wilde opvallen, zag mijn Saabje er waarschijnlijk zo uit... :wink:

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » di 28 feb, 2006 14:49

manx schreef:
speektuning schreef:dit is ervast eentje:
Mwa... Zeker niet slecht. Deze m/v heeft in iedergeval gekozen voor een niet alledaagse vorm en opvallende kleur. Met die donkergetinte ramen staat het geheel best wel 8)

Als ik 20 jaar jonger zou zijn, ik zou een Saab 3-deurs hebben en ik wilde opvallen, zag mijn Saabje er waarschijnlijk zo uit... :wink:
Ik heb de side skirts van deze auto al klaarliggen om gespoten te worden, samen met de originele viggen voor- en achterbumper

cabrio93
Geregistreerd lid

93 cabrio

Bericht door cabrio93 » di 09 mei, 2006 20:29

mjah k ben dus ook opzoek naar lijstjes van aero of viggen ... tis voor ne 93 cabrio van bj 2000 dus .... als iemand er heeft ???

laat me maar iets weten :wink: [/img]

Plaats reactie