koni Sportkit

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
Danny Tieman
Geregistreerd lid

koni Sportkit

Bericht door Danny Tieman » zo 04 jun, 2006 18:19

ik kan voor mijn 9-3 voor weinig geld (510 euri) een koni sportkit kopen (nieuw). sportkit bestaat uit gele koni's en koni verlagingsveren.

nu lees ik dat vrijwel iedereen koni / eibach rijdt.
zijn er mensen die ervaring hebben met de sportkit van koni en wat is de ervarinng?

alvast thanx voor de reactie. :bow:

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Re: koni Sportkit

Bericht door SpeekTuning » zo 04 jun, 2006 18:56

Danny Tieman schreef:ik kan voor mijn 9-3 voor weinig geld (510 euri) een koni sportkit kopen (nieuw). sportkit bestaat uit gele koni's en koni verlagingsveren.

zijn er mensen die ervaring hebben met de sportkit van koni en wat is de ervarinng?

Hoi!

Een fijne combinatie is inderdaad Eibach met Koni. Wel is de kwaliteit van Koni naar mijn mening niet super. Dit dan m.b.t. de levensduur. De rijeigenschappen van Koni zijn wel weer goed.

Een andere goede mogelijkheid is het monteren van Bilstein schokdempers. Jammer hieraan is is dat ze niet in te stellen zijn.

Voordat je een Koni set gaat kopen, wil ik je laten weten dat ik een nieuwe set koni veren voor je heb die je van mij GRATIS mag hebben.
Indien deze onder jouw auto past natuurlijk........ Pm me maar even!

Sander

John.K
Geregistreerd lid

Bericht door John.K » zo 04 jun, 2006 18:56

510 is een goede prijs idd, ennu een lange garantie.
Koni is vrij hard en verlaging is ongeveer 2 cm.
Kost je wat comfort maar wegligging gaat er wel wat op vooruit, wil je echter een goede wegligging dan zijn er in andere posts zat onderwerpen te vinden die je dan ook aan kan pakken.
Suc6
John

easy
Geregistreerd lid

Re: koni Sportkit

Bericht door easy » zo 04 jun, 2006 19:12

speektuning schreef:
Danny Tieman schreef:ik kan voor mijn 9-3 voor weinig geld (510 euri) een koni sportkit kopen (nieuw). sportkit bestaat uit gele koni's en koni verlagingsveren.

Hoi!

Een fijne combinatie is inderdaad Eibach met Koni. Wel is de kwaliteit van Koni naar mijn mening niet super. Dit dan m.b.t. de levensduur. De rijeigenschappen van Koni zijn wel weer goed.

Een andere goede mogelijkheid is het monteren van Bilstein schokdempers. Jammer hieraan is is dat ze niet in te stellen zijn.

Voordat je een Koni set gaat kopen, wil ik je laten weten dat ik een nieuwe set koni veren voor je heb die je van mij GRATIS mag hebben.
Indien deze onder jouw auto past natuurlijk........ Pm me maar even!

Sander
Gratis..? De prijs die jij voor die veren wilde hebben is zojuist alhier door het saabforum betaald :wink:

Gr,
Peter

Plaats reactie