nu lees ik dat vrijwel iedereen koni / eibach rijdt.
zijn er mensen die ervaring hebben met de sportkit van koni en wat is de ervarinng?
alvast thanx voor de reactie.
Hoi!Danny Tieman schreef:ik kan voor mijn 9-3 voor weinig geld (510 euri) een koni sportkit kopen (nieuw). sportkit bestaat uit gele koni's en koni verlagingsveren.
zijn er mensen die ervaring hebben met de sportkit van koni en wat is de ervarinng?
Gratis..? De prijs die jij voor die veren wilde hebben is zojuist alhier door het saabforum betaaldspeektuning schreef:Hoi!Danny Tieman schreef:ik kan voor mijn 9-3 voor weinig geld (510 euri) een koni sportkit kopen (nieuw). sportkit bestaat uit gele koni's en koni verlagingsveren.
Een fijne combinatie is inderdaad Eibach met Koni. Wel is de kwaliteit van Koni naar mijn mening niet super. Dit dan m.b.t. de levensduur. De rijeigenschappen van Koni zijn wel weer goed.
Een andere goede mogelijkheid is het monteren van Bilstein schokdempers. Jammer hieraan is is dat ze niet in te stellen zijn.
Voordat je een Koni set gaat kopen, wil ik je laten weten dat ik een nieuwe set koni veren voor je heb die je van mij GRATIS mag hebben.
Indien deze onder jouw auto past natuurlijk........ Pm me maar even!
Sander