Inhouden/stotteren

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Hans SV
Geregistreerd lid

Bericht door Hans SV » di 04 apr, 2006 9:14

Ben gisteren bij garage geweest , heeft alles gecontroleerd en ze denken luchtmassa meter maar hadden er geen liggen dus moet er een gaan zoeken die goed is om te kijken of het daar aan ligt.

joachiem
Geregistreerd lid

Bericht door joachiem » wo 05 apr, 2006 20:27

Luchtmassameter?dus je check engine lampje brand ook?
Zou echt ff die massa weer op de juiste plek maken en dan
kijke wat ie doet he?

Hans SV
Geregistreerd lid

Bericht door Hans SV » do 06 apr, 2006 9:05

Hij zit nog steeds op de normale plek waar hij origineel ook zat , check engine brand niet maar , de monteur had zelf ook zo'n soort probleem gehad en dat was ook luchtmassa meter terwijl er geen zichtbare schade aan was. en na 4 maanden had hij het toen weer en weer luchtmassa meter kapot. Zijn dus niet echt sterk die dingen.

joachiem
Geregistreerd lid

Bericht door joachiem » zo 09 apr, 2006 13:03

Als het een Bosch is dan ziten er 2draden die gloeien altijd ff bij starten of na het starten?Als een van die twee doorgebrand zijn tja dan kan je
problemen krijge.

gardeno
Geregistreerd lid

Bericht door gardeno » wo 05 jul, 2006 17:53

Hans, ik heb je een pb gestuurd met de vraag of het probleem is opgelost door het vervangen van de luchtmassameter.
Misschien dat je hierop wilt antwoorden omdat ik hetzelfde probleem heb!
Groeten Raymond

DDJ
Geregistreerd lid

Bericht door DDJ » vr 14 jul, 2006 14:42

wbsmit schreef:Gebrekkige massaverbindingen staan er in het algemeen om bekend dat ze voor hele rare problemen kunnen zorgen. Of dat hier ook het geval is durf ik je niet te zeggen. Meten is weten!
Wouter
Kan zijn! Mijn massaverbindingen zijn ook niet te best (flikkerende lichten bij stationair) en heb hetzelfde probleem wanneer ik accelereer.

Plaats reactie