waarom halen ze de spiegels er dan ook niet af..die heb je op een dragstrip ook niet nodig..
Filmpje getunede 900 classic
-
turboflix
- Donateur

Re: Filmpje getunede 900 classic
weerstand??
waarom halen ze de spiegels er dan ook niet af..die heb je op een dragstrip ook niet nodig..

-
accordracer
- Geregistreerd lid
weerstand ja. Als het om hondersten van secondes gaat (welcome to dragracing) probeer je alles te doen om sneller te zijn. Verder heb ik bij mijn honda ook wel eens zonder filter gereden, de turbo hoor je dan echt goed fluitenturboflix schreef:weerstand??
Maar kan ook de regels van het dragracen zijn. Een auto moet STREET TRIM zijn in bepaalde klasses. Dus geen koplampen eruit halen voor koude lucht in de inlaat, spiegels erop etc etc. Achterbank mag er wel uit Je mag zelfs bij veel klasses geen FULL drag slicks gebruiken. Het moeten tegenwoordig DOT proved banden zijn. Belachelijk....maar het is nu eenmaal zo.
www.oslracing.com
-
turboflix
- Donateur

euhh ..ik ben wel enigzins op de hoogte maar gezien het feit dat je had over minimale (lucht)weerstandsvoordeel moest ik toch even aan de spiegeltjes denken he..accordracer schreef:weerstand ja. Als het om hondersten van secondes gaat (welcome to dragracing) probeer je alles te doen om sneller te zijn. Verder heb ik bij mijn honda ook wel eens zonder filter gereden, de turbo hoor je dan echt goed fluitenturboflix schreef:weerstand??
![]()
Maar kan ook de regels van het dragracen zijn. Een auto moet STREET TRIM zijn in bepaalde klasses. Dus geen koplampen eruit halen voor koude lucht in de inlaat, spiegels erop etc etc. Achterbank mag er wel uit Je mag zelfs bij veel klasses geen FULL drag slicks gebruiken. Het moeten tegenwoordig DOT proved banden zijn. Belachelijk....maar het is nu eenmaal zo.
www.oslracing.com
maar , dank voor de info!
gr,
f
-
accordracer
- Geregistreerd lid
-
turboflix
- Donateur