vraagje
-
MISTY
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

Re: vraagje
En je moet natuurlijk denken aan de APK eisen.teo schreef:win je meer pk's als je de katalisator er tussen uithaalt het gaat hier om een 9000 turbo zoja hoeveel komt er dan ongeveer bij
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Daarvoor weet ik niet hoe het zit in België. Maar kat ertussenuit zorgt er wel voor dat de motor wat 'vrijer' kan ademen, of eigenlijk uitademen.Robberts schreef:En je moet natuurlijk denken aan de APK eisen.teo schreef:win je meer pk's als je de katalisator er tussen uithaalt het gaat hier om een 9000 turbo zoja hoeveel komt er dan ongeveer bij
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Je zal normaal gezien toch zo'n 5 à 15pk winnen. Is dus wel al een aanzienlijke winst, maar je moet dan ook voorstander zijn van een iets hoger/sportiever geluid.teo schreef:win je meer pk's als je de katalisator er tussen uithaalt het gaat hier om een 9000 turbo zoja hoeveel komt er dan ongeveer bij
Wat de keuring betreft, als de auto van vóór '92 is hoeft die kat volgens mij niet; is hij recenter dan wel.
-
sander69
- Donateur (2x)

-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
sander69
- Donateur (2x)

-
brinky
- Donateur

Dat is toch ook afhankelijk van wat er op je kentekenbewijs staat? (codes als u9 e.d.)taaffert schreef:Ik heb geen kat. Ook een '92-er lpt, net verse APK. Gaat allemaal goed. Had je een '93-er gehad was je 'in de aap gelogeerd'sander69 schreef:Hoe zit het met de apk eisen van een 92 er 900 classic.. LPT
ik ga er vanuit dat er ook hier 5/15 pk winst is?