Bericht
door Asphalt_Cowboy » di 17 okt, 2006 22:07
Hoi Maarten,
Hoe gaat het ermee? Aardig aan de weg aan het timmeren, zie ik. Wij hebben mekaar een tijdje terug ontmoet, tijdens de Maptun dagen in Bergen op Zoom, ik was met die hele grote saab....ehhh.. ik bedoel SCANIA.
Ik ben de laatste tijd wat aan het testen met mijn laptop en rechtstreekse verbinding naar mijn saab via zo'n OBD/USB interface. De volgende stap is om de webcam mee te nemen en tegelijkertijd wat op te nemen, ik weet dat de kwaliteit niet direct iets is om over naar huis te schrijven, maar het gaat uiteindelijk om de verkrijgen waarden en niet om de landschap natuurlijk.
Wel moet ik een stappie terug doen, ben onlangs gevolgd door een VROS auto, terwijl ik in een 60 zone over de 130km ging(inhalen). Gelukkig had ik ze snel in de gaten en kon het schade beperken tot rijbewijshoudende waarden nl. "slechts" 39 km/u na correctie. Dus gedurend 1 jaar geen zware overtredingen meer of mijn baan loopt ook gevaar.
Anyway...ik ben altijd in voor een test of 2, dus hoor ik graag wat je van plan bent? Of anders gewoon een keer afspreken met de juiste apparatuur.
Groetjes David