Abbott Racing werkt aan een 400pk tuningset!

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » ma 23 okt, 2006 14:16

brinky schreef: Volgens mij stelde Speektuning zich al beschikbaar voor de organisatie! Brinky wil ook wel helpen! :D
zodra ik zelf ook weer wat modificaties heb uitgevoerd wil ik de meeting wel organiseren...........dus wie helpt mij sleutelen aan mijn auto? :D

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » ma 23 okt, 2006 14:18

speektuning schreef:
brinky schreef: Volgens mij stelde Speektuning zich al beschikbaar voor de organisatie! Brinky wil ook wel helpen! :D
zodra ik zelf ook weer wat modificaties heb uitgevoerd wil ik de meeting wel organiseren...........dus wie helpt mij sleutelen aan mijn auto? :D
Ik dacht dat je van het voorjaar eens met de 99 16 kleppert turbo ging! :twisted:

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » ma 23 okt, 2006 14:20

brinky schreef:
speektuning schreef:
Ik dacht dat je van het voorjaar eens met de 99 16 kleppert turbo ging! :twisted:
dat zeg ik..........WIE helpt mij sleutelen?

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » ma 23 okt, 2006 14:21

speektuning schreef:
brinky schreef:
speektuning schreef: zodra ik zelf ook weer wat modificaties heb uitgevoerd wil ik de meeting wel organiseren...........dus wie helpt mij sleutelen aan mijn auto? :D
:D :D :D Nou ik wil best helpen met opbouwen, maar er is mij verteld dat ik beter ben in slopen! :wink:

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » ma 23 okt, 2006 14:31

brinky schreef:
speektuning schreef:
brinky schreef: Ik dacht dat je van het voorjaar eens met de 99 16 kleppert turbo ging! :twisted:
:D :D :D Nou ik wil best helpen met opbouwen, maar er is mij verteld dat ik beter ben in slopen! :wink:
Laat me raden....... dat zegt jouw hele "vriendengroep" :wink:

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » ma 23 okt, 2006 14:43

Tsjonge, je suggereert dat je die mensen kent! :shock: :wink:

Uradius
Geregistreerd lid

Bericht door Uradius » ma 23 okt, 2006 17:45

brinky schreef:Inderdaad, duidelijke afspraken maken en vooruit betalen. Als datum werd ergens in het voorjaar voorgesteld, dat lijkt mij prima.

Volgens mij stelde Speektuning zich al beschikbaar voor de organisatie! Brinky wil ook wel helpen! :D

Ow, Uradius, zou leuk zijn als je ook mee gaat. Met een volledig gereviseerde motor moet toch meer dan 165pk mogelijk zijn! ;)
Niet volledig gereviseerd, hij haalde 186 pk alleen toen was het mengsel te rijk en zat er een pingel in.
Ik ga zekers mee als ik de kop eraf heb gehad en bij Speektuning ben geweest. Op dit moment is 200 pk de max (Als de turbodruk is opgeschroefd).

s95ae
Geregistreerd lid

Bericht door s95ae » di 24 okt, 2006 16:27

brinky schreef:Inderdaad, duidelijke afspraken maken en vooruit betalen. Als datum werd ergens in het voorjaar voorgesteld, dat lijkt mij prima.
Joh, als ik meega dan wil ik wel vooruitbetalen hoor! Wat zijn de kosten voor een dergelijke aktie?

Jaap Hoogeveen is intussen officiële dealer geworden van Abbott Racing en hij bouwt aan een leuke demo-auto om te laten zien wat allemaal mogelijk is qua tuning! Misschien dat hij en ik een keer op een zondag gaan rijden in Duitsland om elkaars auto te vergelijken qua vermogen en wegligging... 8)

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » vr 27 okt, 2006 14:10

zie hier, een roodgloeiende turbo! veel 200+ gereden vooraf, en natuurlijk paar minuten na laten draaien...

Afbeelding

:twisted:

davidjoost

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » vr 27 okt, 2006 14:16

Ik vind het zo'n jammer dat er een hitte schild bij een 9-5 voor zit. Zo kun je de turbo haast niet zien gloeien.

(R)ed
Lid van verdienste

Bericht door (R)ed » vr 27 okt, 2006 14:17

Dat kan ik ook!!
Mijn uitlaat spruitstuk in het donker na een rondje blazen!!

Afbeelding

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 27 okt, 2006 15:55

Joow :shock:

Zo begint het een leuk topic te worden!!

Jammer dat ik geen foto's heb van mijn motort na een rondje blazen.
Zal het in de toekomst eens doen in de polder :twisted:

Plaats reactie