zodra ik zelf ook weer wat modificaties heb uitgevoerd wil ik de meeting wel organiseren...........dus wie helpt mij sleutelen aan mijn auto?brinky schreef: Volgens mij stelde Speektuning zich al beschikbaar voor de organisatie! Brinky wil ook wel helpen!
Abbott Racing werkt aan een 400pk tuningset!
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

Ik dacht dat je van het voorjaar eens met de 99 16 kleppert turbo ging!speektuning schreef:zodra ik zelf ook weer wat modificaties heb uitgevoerd wil ik de meeting wel organiseren...........dus wie helpt mij sleutelen aan mijn auto?brinky schreef: Volgens mij stelde Speektuning zich al beschikbaar voor de organisatie! Brinky wil ook wel helpen!
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
dat zeg ik..........WIE helpt mij sleutelen?brinky schreef:Ik dacht dat je van het voorjaar eens met de 99 16 kleppert turbo ging!speektuning schreef:zodra ik zelf ook weer wat modificaties heb uitgevoerd wil ik de meeting wel organiseren...........dus wie helpt mij sleutelen aan mijn auto?brinky schreef: Volgens mij stelde Speektuning zich al beschikbaar voor de organisatie! Brinky wil ook wel helpen!
-
brinky
- Donateur

speektuning schreef:dat zeg ik..........WIE helpt mij sleutelen?brinky schreef:Ik dacht dat je van het voorjaar eens met de 99 16 kleppert turbo ging!speektuning schreef: zodra ik zelf ook weer wat modificaties heb uitgevoerd wil ik de meeting wel organiseren...........dus wie helpt mij sleutelen aan mijn auto?
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Laat me raden....... dat zegt jouw hele "vriendengroep"brinky schreef:speektuning schreef:dat zeg ik..........WIE helpt mij sleutelen?brinky schreef: Ik dacht dat je van het voorjaar eens met de 99 16 kleppert turbo ging!![]()
![]()
Nou ik wil best helpen met opbouwen, maar er is mij verteld dat ik beter ben in slopen!
-
Uradius
- Geregistreerd lid
Niet volledig gereviseerd, hij haalde 186 pk alleen toen was het mengsel te rijk en zat er een pingel in.brinky schreef:Inderdaad, duidelijke afspraken maken en vooruit betalen. Als datum werd ergens in het voorjaar voorgesteld, dat lijkt mij prima.
Volgens mij stelde Speektuning zich al beschikbaar voor de organisatie! Brinky wil ook wel helpen!
Ow, Uradius, zou leuk zijn als je ook mee gaat. Met een volledig gereviseerde motor moet toch meer dan 165pk mogelijk zijn!
Ik ga zekers mee als ik de kop eraf heb gehad en bij Speektuning ben geweest. Op dit moment is 200 pk de max (Als de turbodruk is opgeschroefd).
-
s95ae
- Geregistreerd lid
Joh, als ik meega dan wil ik wel vooruitbetalen hoor! Wat zijn de kosten voor een dergelijke aktie?brinky schreef:Inderdaad, duidelijke afspraken maken en vooruit betalen. Als datum werd ergens in het voorjaar voorgesteld, dat lijkt mij prima.
Jaap Hoogeveen is intussen officiële dealer geworden van Abbott Racing en hij bouwt aan een leuke demo-auto om te laten zien wat allemaal mogelijk is qua tuning! Misschien dat hij en ik een keer op een zondag gaan rijden in Duitsland om elkaars auto te vergelijken qua vermogen en wegligging...
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
bram
- Geregistreerd lid
-
(R)ed
- Lid van verdienste
-
taaffert
- Geregistreerd lid