versnellingsbak
-
bram
- Geregistreerd lid
versnellingsbak
Beste Tuners,
Ik weet niet of ik dit onderwerp hier moet plaatsen maar aangezien de 9000 lichtelijk getuned is, dus vandaar.
Als ik de auto s'ochtends start, koude nacht geweest Of de auto voor enkele uren niet heb gebruikt, en hij staat in zijn vrij. Beweegt hij altijd iets naar voren, ook na het intrappen van het koppelingspedaal en weer op laten komen zonder hem in de versnelling te zetten kruipt hij iets naar voren. De kracht van het naar voor rijden is zo weinig dat hij weer naar achter rijdt. Het is echt maar 2cm maar toch.
ik vind het een beetje raar omdat de auto niet gekoppelt is lijkt mij. Er zit een nieuwe hoofd koppelingscilinder in en werkt nog niet naar behoren. Kan het hieraan liggen of is er nog een andere mogelijkheid?
gtr,
Bram
Ik weet niet of ik dit onderwerp hier moet plaatsen maar aangezien de 9000 lichtelijk getuned is, dus vandaar.
Als ik de auto s'ochtends start, koude nacht geweest Of de auto voor enkele uren niet heb gebruikt, en hij staat in zijn vrij. Beweegt hij altijd iets naar voren, ook na het intrappen van het koppelingspedaal en weer op laten komen zonder hem in de versnelling te zetten kruipt hij iets naar voren. De kracht van het naar voor rijden is zo weinig dat hij weer naar achter rijdt. Het is echt maar 2cm maar toch.
ik vind het een beetje raar omdat de auto niet gekoppelt is lijkt mij. Er zit een nieuwe hoofd koppelingscilinder in en werkt nog niet naar behoren. Kan het hieraan liggen of is er nog een andere mogelijkheid?
gtr,
Bram
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Re: versnellingsbak
sta je dan toevallig op een helling?bram schreef:Beste Tuners,
gtr,
Bram
Misschien is de koppeling nog niet goed ontlucht waardoor de koppeling heel iets aangrijpt?
Sander
-
bram
- Geregistreerd lid
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
-
bram
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
bram
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
Ik kan niet anders zeggen. En het is alleen maar beter geworden. Wordt ie echt blij van.waxle schreef:Ik zou es nieuwe bakolie doen. Kan nooit kwaad en wie weet is het euvel direct opgelost. Voor de Classic 900 wordt Honda MTF-II geadviseerd door veel 'ervarings-deskundigen' alhier. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar het schijnt een wondermiddel te zijn.