nog 1 nachtje slapen
-
Juice
- Geregistreerd lid
nog 1 nachtje slapen
Ik wil het gewoon even kwijt.
Morgen zullen een extra 46 paardjes een plekje krijgen om in mijn bakske te galloperen.
Juuuu
Morgen zullen een extra 46 paardjes een plekje krijgen om in mijn bakske te galloperen.
Juuuu
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Re: nog 1 nachtje slapen
shetland pony's?Juice schreef:Ik wil het gewoon even kwijt.
Morgen maken zullen een extra 46 paardjes een plekje krijgen om in mijn bakske te galloperen.
Juuuu
-
Juice
- Geregistreerd lid
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
-
Juice
- Geregistreerd lid
-
Juice
- Geregistreerd lid
FANTASTISCH (ik mag voor een keertje wel roepen),
Hij gaat als de brandweer (terwijl de 154pk ook al erg vlot was), pure acceleratie is geweldig en de herneming is nog beter. Wat heel gevaarlijk is, is dat hij ook boven de 160 blijft versnellen. Voor ik wist zat ik 220 te rijden (gelukkig zag ik op tijd dat ik een vallende ster aan het naderen was).
Jammer dat het al snel te druk was op de weg. Toch nog een keer piepende banden kunnen forceren.
Ik moet wel toegeven dat ik eerst erg teleurgesteld was toen het spulletje niet naar behoren werkte. gelukkig lag het aan een montagefout (buisjes zatten met verkeerde letters op de 3wegsklep waardoor de buisjes verkeerd gemonteerd werden). Met dank aan Carlson hebben we (Carlson dus) dat opgelost.
Hij gaat als de brandweer (terwijl de 154pk ook al erg vlot was), pure acceleratie is geweldig en de herneming is nog beter. Wat heel gevaarlijk is, is dat hij ook boven de 160 blijft versnellen. Voor ik wist zat ik 220 te rijden (gelukkig zag ik op tijd dat ik een vallende ster aan het naderen was).
Jammer dat het al snel te druk was op de weg. Toch nog een keer piepende banden kunnen forceren.
Ik moet wel toegeven dat ik eerst erg teleurgesteld was toen het spulletje niet naar behoren werkte. gelukkig lag het aan een montagefout (buisjes zatten met verkeerde letters op de 3wegsklep waardoor de buisjes verkeerd gemonteerd werden). Met dank aan Carlson hebben we (Carlson dus) dat opgelost.
-
Juice
- Geregistreerd lid
-
Juice
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
En toen schrok je wakkerJuice schreef:FANTASTISCH (ik mag voor een keertje wel roepen),
Hij gaat als de brandweer (terwijl de 154pk ook al erg vlot was), pure acceleratie is geweldig en de herneming is nog beter. Wat heel gevaarlijk is dat hij ook boven de 160 blijft versnellen. Voor ik wist zat ik 220 te rijden (gelukkig zal ik op tijd dat ik een vallende ster aan het naderen was).
Ik moet wel toegeven dat ik eerst er teleurgesteld was toen het spulletje niet naar behoren werkte. gelukkig lag het aan een montagefout (buisje zatten met verkeerde letters op de 3wegsklep waardoor de buisjes verkeerde gemonteerd werden). Met dank aan Carlson hebben we (Carlson dus) dat opgelost.
-
Juice
- Geregistreerd lid