nog 1 nachtje slapen

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
Juice
Geregistreerd lid

nog 1 nachtje slapen

Bericht door Juice » ma 27 nov, 2006 14:00

Ik wil het gewoon even kwijt.

Morgen zullen een extra 46 paardjes een plekje krijgen om in mijn bakske te galloperen.

Juuuu

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Re: nog 1 nachtje slapen

Bericht door SpeekTuning » ma 27 nov, 2006 14:05

Juice schreef:Ik wil het gewoon even kwijt.

Morgen maken zullen een extra 46 paardjes een plekje krijgen om in mijn bakske te galloperen.

Juuuu
shetland pony's?

Juice
Geregistreerd lid

Bericht door Juice » ma 27 nov, 2006 14:09

daarover kan ik pas morgen iets zeggen. ze zitten nog in een zwart doosje. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik mijn kudde inruil voor een grotere kudde :wink:

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » ma 27 nov, 2006 14:38

Juice schreef:daarover kan ik pas morgen iets zeggen. ze zitten nog in een zwart doosje. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik mijn kudde inruil voor een grotere kudde :wink:
goede nachtrust dan alvast :wink:

orville
Geregistreerd lid

Bericht door orville » ma 27 nov, 2006 14:58

voor als je niet kunt slapen... paardjes tellen

Juice
Geregistreerd lid

Bericht door Juice » di 28 nov, 2006 17:38

taaaatata,

Er was een klein hindernisje te nemen (gelukkig was de hindernis klein anders reed ik nu rond met een fuelcut alle 10 seconden) maar de paardjes staan lekker onder stal.

Carlson: merci voor de hulp en de leuke babbel. Die lunch hou je nog te goed. We treffen mekaar nog.

Groet,
juice

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 28 nov, 2006 17:49

En hoe rijdt het nu dan? :D

Juice
Geregistreerd lid

Bericht door Juice » di 28 nov, 2006 17:55

FANTASTISCH (ik mag voor een keertje wel roepen),

Hij gaat als de brandweer (terwijl de 154pk ook al erg vlot was), pure acceleratie is geweldig en de herneming is nog beter. Wat heel gevaarlijk is, is dat hij ook boven de 160 blijft versnellen. Voor ik wist zat ik 220 te rijden (gelukkig zag ik op tijd dat ik een vallende ster aan het naderen was).

Jammer dat het al snel te druk was op de weg. Toch nog een keer piepende banden kunnen forceren.

Ik moet wel toegeven dat ik eerst erg teleurgesteld was toen het spulletje niet naar behoren werkte. gelukkig lag het aan een montagefout (buisjes zatten met verkeerde letters op de 3wegsklep waardoor de buisjes verkeerd gemonteerd werden). Met dank aan Carlson hebben we (Carlson dus) dat opgelost.

Juice
Geregistreerd lid

Bericht door Juice » di 28 nov, 2006 17:56

Ik heb ondertussen al een racekat zien bengelen als volgende opstapje :lol:

Caspar

Bericht door Caspar » di 28 nov, 2006 18:34

welke update heb je gekocht en van welk merk als ik vragen mag..

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 28 nov, 2006 18:37

verander je onderschrift ook nog even
das heeeeel belangrijk

Juice
Geregistreerd lid

Bericht door Juice » wo 29 nov, 2006 0:00

ik heb er een T5 ecu van een FPT in laten zetten icm een driewegsklep.

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » wo 29 nov, 2006 0:07

Juice schreef:FANTASTISCH (ik mag voor een keertje wel roepen),

Hij gaat als de brandweer (terwijl de 154pk ook al erg vlot was), pure acceleratie is geweldig en de herneming is nog beter. Wat heel gevaarlijk is dat hij ook boven de 160 blijft versnellen. Voor ik wist zat ik 220 te rijden (gelukkig zal ik op tijd dat ik een vallende ster aan het naderen was).

Jammer dat het al snel te druk was op de weg. Toch nog een keer piepende banden kunnen forceren.

Ik moet wel toegeven dat ik eerst er teleurgesteld was toen het spulletje niet naar behoren werkte. gelukkig lag het aan een montagefout (buisje zatten met verkeerde letters op de 3wegsklep waardoor de buisjes verkeerde gemonteerd werden). Met dank aan Carlson hebben we (Carlson dus) dat opgelost.
En toen schrok je wakker :wink:

:lol: :lol:

Juice
Geregistreerd lid

Bericht door Juice » wo 29 nov, 2006 0:30

:lol:

ik heb wel eens last van knikkebollen achter het stuur. dat los ik meestal op door sneller te gaan rijden. met deze upgrade heb ik een goede remedie gevonden.

Plaats reactie