Navigatie inbouwen

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Bubba
Geregistreerd lid

Bericht door Bubba » vr 24 nov, 2006 20:35

Beetje onhandig lijkt me...
Persoonlijk (qua veiligheid, je hoeft je blik niet van de weg te halen) heb ik voor deze oplossing gekozen, waarbij de bedrading achter het deurrubber verdwijnt.

Afbeelding

In het dashboard heb ik een extra aanstekermodule geplaatst (bij de zekeringen, daar is ruimte zat) zodat het apparaat inclusief lader mobiel blijft.
De computer zit met een normale zuigvoet onder aan het raam. Ondertussen vervangen door een Ipaq met losse Tomtom GPS-antenne, maar de plek is het zelfde gebleven.
Ik ben er erg tevreden mee!

polo
Geregistreerd lid

Bericht door polo » do 30 nov, 2006 23:53

jip jip in model 2007 kan er dus wel degelijk een dubbel din kenwood .... Garage is aan het tellen om mijn model 2006 over te nemen en een nieuwe te voorzien....

markvanrooijen
Geregistreerd lid

Bericht door markvanrooijen » vr 08 dec, 2006 16:19

polo schreef:jip jip in model 2007 kan er dus wel degelijk een dubbel din kenwood .... Garage is aan het tellen om mijn model 2006 over te nemen en een nieuwe te voorzien....
Ben ook aan het kijken naar een dubbel din inbouw voor mijn 9-5 (MY 01). Combinatie met bluetooth carkit voor mij een vereiste. Ik begrijp dat een de kenwood erin moet kunnen, echter het enorme prijsverschil met een extern navigatiesysteem doet mij toch behoorlijk twijfelen.

Plaats reactie