voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
-
plafundum
- Geregistreerd lid
Bericht
door plafundum » za 20 jan, 2007 4:01
Naar mijn idee werkt Ultimate het zuinigst, maar alleen op langere afstanden. In de stad maakt het niet veel uit volgens mij. (tegenover RON95 benzine)
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Bericht
door davidjoost » zo 21 jan, 2007 17:59
Mijn auto is zuiniger, maar gaat ook echt merker sneller op deze brandstof!!! Turbodruk was waar tot de scheiding geel/rood... (meestal zit hij er iets voor)
En ik kan het hier in Groningen voor 1,32 euro tanken!
davidjoost
-
orville
- Geregistreerd lid
Bericht
door orville » zo 21 jan, 2007 20:18
@DJ: waar tank je dan?
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Bericht
door davidjoost » zo 21 jan, 2007 20:51
bij winkelcentrum paddepoel!
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Bericht
door JanWessel » zo 21 jan, 2007 22:05
Vandaag de wagen in DLD eens voor de gein volgegooid met V-Power RON100, en ik moet zeggen: dat wil wel, en het verbruik viel, ondanks de 2 passagiers en redelijke snelheden ook alles mee.
Ik ga binnenkort ook maar es naar Paddenpoel. Kijken of ik Steve en DJ weet te betrappen :p
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Bericht
door davidjoost » zo 21 jan, 2007 22:10
zo vaak hoef ik niet te tanken, maar ik start wel ff een nieuw topic voor een groningen meeting ja!
davidjoost
-
johanbentinck
- Geregistreerd lid
Bericht
door johanbentinck » zo 21 jan, 2007 22:30
davidjoost schreef:
En ik kan het hier in Groningen voor 1,32 euro tanken!
Gisteren in Apeldoorn 1.28 betaald. Voor het eerst sinds de vakantie de tank maar weer eens helemaal volgegooid. Bijna EUR 80
En nu niet over LPG gaan zeuren, mensen
-
plafundum
- Geregistreerd lid
Bericht
door plafundum » ma 22 jan, 2007 1:05
waxle schreef:Vandaag de wagen in DLD eens voor de gein volgegooid met V-Power RON100, en ik moet zeggen: dat wil wel, en het verbruik viel, ondanks de 2 passagiers en redelijke snelheden ook alles mee :p
Ja, dat is de enige benzine met welke ik eens 700 km op 1 tank dreigde te halen.
(Moet wel zeggen dat dat door de Brennerpas was en dat we hele stukken niet harder dan 120 mochten.)