Dus met een uitlaatsierstuk ben je ook al een "sjonnie"cobra427 schreef:Omdat ik er geen "Sjonnie bak" van wil maken
JT of Simons ???
-
De Zweed
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
cobra427
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

Hij hoeft niet te glimmen... maar verder vind ik zo'n rioolbuis prima bij een 900 passen.cobra427 schreef:Ach, laat ik het zo zeggen: Op een mooie klassieker hoort geen glimmend siereind met een diameter van een rioolbuis. (uiteraard persoonlijkDe Zweed schreef:Dus met een uitlaatsierstuk ben je ook al een "sjonnie"cobra427 schreef:Omdat ik er geen "Sjonnie bak" van wil maken)
-
Marknett
- Lid van verdienste
Mee eens ... (alhoewel ik een standaardpijpje heb).brinky schreef:Hij hoeft niet te glimmen... maar verder vind ik zo'n rioolbuis prima bij een 900 passen.cobra427 schreef:Ach, laat ik het zo zeggen: Op een mooie klassieker hoort geen glimmend siereind met een diameter van een rioolbuis. (uiteraard persoonlijkDe Zweed schreef: Dus met een uitlaatsierstuk ben je ook al een "sjonnie")
En laten we wel wezen; op een klassieker met een kamerbrede spoiler op je klep, kunststof spoilerwerk rondom, donkere velgen en witte knipperts gaat een glimmend eindstuk van een paar centimeter meer of minder het verschil niet meer maken tussen Sjonnie of niet ...
-
Marknett
- Lid van verdienste
Hannes schreef:Is me nog niet vaak gebeurd dat, ik ben uitgemaakt voor een:
Sjonnie!!!![]()
Gefeliciteerd met je nieuwe titel Hannes ... "7777 - The number of the Sjonnie".
Serieus dan, 'Sjonnie' als stereotype is volgens mij verleden tijd. Camp is okay en fout is het nieuwe goed, anno 2007. Lekker doen wat je leuk vind, indachtig de beroemde woorden "Ich bin ein Johnny".
<Edit> p'don, ga nogal offtopic zie ik, dacht even aan de koffietafel te zitten
-
De Zweed
- Geregistreerd lid