dumpvalve op mijn 9000

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
Chrismo
Geregistreerd lid

dumpvalve op mijn 9000

Bericht door Chrismo » wo 07 mar, 2007 18:54

Ik vraag me wat af...... Mijn dumpvalve zit tussen de druk en zuigbuis, eigenlijk OM de turbo heen. Als ik het deel uit de aanzuigbuis (voor de turbo) haal, en in de aanzuigbuis een stop zet, hoor je de klep dan goed afblazen? Of klopt hier geen barst van....

gr Chrismo

900 T 16
Geregistreerd lid

Bericht door 900 T 16 » do 08 mar, 2007 0:19

gebruik de zoekfunctie, word het een en ander beschreven over het circuleeren van de bov.
grt jaap

Chrismo
Geregistreerd lid

Bericht door Chrismo » do 08 mar, 2007 0:38

Ok......ik moet zeggen dat ik nieuw ben in dit forum, en al een hele poos lid ben van de Nissanclub, maar dat dit forum veeeeeele malen groter is, en ik daarom wel eens "omkom" in de infostroom! :wink:

Chrismo
Geregistreerd lid

Bericht door Chrismo » do 08 mar, 2007 0:47

Inderdaad, ik ben nog niet zo gewend alles zomaar te kunnen vinden met de zoek-functie :computer1: , maar prima!

Enige wat ik niet kan vinden is of het voor de motor uitmaakt dat ik de afblaas-bevestiging in de inlaatbuis afdop?

Jochen
Geregistreerd lid

Bericht door Jochen » do 08 mar, 2007 16:46

Chrismo schreef:Inderdaad, ik ben nog niet zo gewend alles zomaar te kunnen vinden met de zoek-functie :computer1: , maar prima!

Enige wat ik niet kan vinden is of het voor de motor uitmaakt dat ik de afblaas-bevestiging in de inlaatbuis afdop?
Nee dat maakt niets uit. Je kan hem gerust dichtstoppen...

Plaats reactie