Jamex verlagingsveren - is dat wat?

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
davidjoost
Geregistreerd lid

Jamex verlagingsveren - is dat wat?

Bericht door davidjoost » ma 14 mei, 2007 14:05

Iemand bekend met dat merk en de kwaliteit veren die ze leveren?

Naar aanleiding van deze advertentie:
http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... -saab.html

Mijn auto zou best een verlaging van 35mm kunnen gebruiken, je zou zeeziek worden van het overhellen in bochten... :roll:

Groeten,

David Joost

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Re: Jamex verlagingsveren - is dat wat?

Bericht door SpeekTuning » ma 14 mei, 2007 14:37

davidjoost schreef:Iemand bekend met dat merk en de kwaliteit veren die ze leveren?

Naar aanleiding van deze advertentie:
http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... -saab.html

Mijn auto zou best een verlaging van 35mm kunnen gebruiken, je zou zeeziek worden van het overhellen in bochten... :roll:

Groeten,

David Joost
Ik heb de ervaring met JAMEX dat het eerste jaar de auto met 35mm gezonken is, volgende jaar met 45mm, jaar daarop 55mm enzo...

Test is uitgevoerd met een Mazda 626, lag 3 jaar later behoorlijk diep bij de grond.

Echter is er voor het geld niet veel van te zeggen.

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » ma 14 mei, 2007 15:04

en de verlaging van H&R veren (3 keer zo duur :P ) blijft wel meerdere jaren constant...? :D

Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » ma 14 mei, 2007 20:38

Bedenk bij het toepassen van verlagingsveren goed dat dit zonder het te combineren met de juiste dempers zelden een betere weggedrag oplevert.

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » ma 14 mei, 2007 23:16

davidjoost schreef:en de verlaging van H&R veren (3 keer zo duur :P ) blijft wel meerdere jaren constant...? :D
H&R en Eibach leveren een hoge kwaliteit, ook deze veren zullen na verloop van tijd slapper worden, alleen gaat dat niet zo snel.

Jamex is halfords kwaliteit en alleen maar geschikt als je regelmatig naast je auto staat met de achterklep open en de stereo op 100.

En inderdaad wat Hanm zegt, doe je niets aan de dempers, bespaar je dan uberhaupt de moeite.

Plaats reactie