group 6 APC (spg9)
-
Robbert
- Donateur (6x)

Dat bedoelde ik inderdaad.93-SS-ARC schreef:Ehm ik geloof dat ik het snapRobbertS schreef:Kan je even een verwijzing geven ajb?met verwijzing bedoel je een link naar 900aero.com of niet
De site staat deeplinken niet toe helaas. Maar als je naar www.900aero.com gaat en vervolgens in de horizontale balk ''tech" aanklikt nu zie je links in de kolom apc modifying staan daar moet je zijn.
Zie dat je in gouda woont daar dat redelijk bij mij in de buurt is wil ik je evt. best assisteren bij de mod.
Ik maak graag gebruik van je aanbod om tzt te helpn met de mod. Ik zal eerst eens kijken op 900aero wat ik precies nofdig heb aan weerstanden. Ik stuur je nog wel een PB.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Krijg ik dat allemaal te horen in Zweden wat je aan jouw LPT hebt gedaan.93-SS-ARC schreef:Dwing me nu niet uit te gaan leggen dat jij zo ongeveer al het noodzakelijke voor deze APC wel aan boord hebt en er niet me rond rijdtaaffert schreef: Oow, we doen het niet Daan![]()
Daan kan er met z,n a/f/r/meter gewoon een testje doen, 5th inj. op full power en knallen maarmaar of je dan wel genoeg brandstof zal hebben voor 1.3bar
Ben benieuwd!
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Een draadje, een 1000-ohm potmeter en een 40k weerstandRobbertS schreef: Dat bedoelde ik inderdaad.
Ik maak graag gebruik van je aanbod om tzt te helpn met de mod. Ik zal eerst eens kijken op 900aero wat ik precies nofdig heb aan weerstanden. Ik stuur je nog wel een PB.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Goh is dat alles? Ben even druk de komende weekends (onder andere Trollhattan).Kunnen we daarna iets afspreken een keer?93-SS-ARC schreef:Een draadje, een 1000-ohm potmeter en een 40k weerstandRobbertS schreef: Dat bedoelde ik inderdaad.
Ik maak graag gebruik van je aanbod om tzt te helpn met de mod. Ik zal eerst eens kijken op 900aero wat ik precies nofdig heb aan weerstanden. Ik stuur je nog wel een PB.maar ik heb t ook nog wel liggen evt.
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Daar ik ook druk genoeg ben is een later tijdstip prima, ik verneem het wel! Al is met 190hp naar zweden natuurlijk ook niet gekRobbertS schreef:Goh is dat alles? Ben even druk de komende weekends (onder andere Trollhattan).Kunnen we daarna iets afspreken een keer?93-SS-ARC schreef:Een draadje, een 1000-ohm potmeter en een 40k weerstandRobbertS schreef: Dat bedoelde ik inderdaad.
Ik maak graag gebruik van je aanbod om tzt te helpn met de mod. Ik zal eerst eens kijken op 900aero wat ik precies nofdig heb aan weerstanden. Ik stuur je nog wel een PB.maar ik heb t ook nog wel liggen evt.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Zeker niet, zo kom je tenminste nog eens ergens93-SS-ARC schreef:Daar ik ook druk genoeg ben is een later tijdstip prima, ik verneem het wel! Al is met 190hp naar zweden natuurlijk ook niet gek
@RobbertS: Onder het genot van een biertje (Hertog Jan, of indien niet meer aanwezig, lokale alcoholische versnaperingen) kan ik een aardige tijd bezig zijn over hoe de ombouw is gegaan. Trek er maar even wat tijd voor uit
-
Robbert
- Donateur (6x)

Daar heb je gelijk in, maar wij gaan toch met de 99 van Bart M. Minder pk's maar het blijft een Saab!93-SS-ARC schreef:Daar ik ook druk genoeg ben is een later tijdstip prima, ik verneem het wel! Al is met 190hp naar zweden natuurlijk ook niet gekRobbertS schreef:Goh is dat alles? Ben even druk de komende weekends (onder andere Trollhattan).Kunnen we daarna iets afspreken een keer?93-SS-ARC schreef: Een draadje, een 1000-ohm potmeter en een 40k weerstandmaar ik heb t ook nog wel liggen evt.
Ik mail je wel als ik minder "druk" ben. Alvast bedankt voor jouw hulp.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Eelco, Ik ben zeer benieuwd. Hertog Jan, Grolsch etc maakt niet uit.taaffert schreef:Zeker niet, zo kom je tenminste nog eens ergens93-SS-ARC schreef:Daar ik ook druk genoeg ben is een later tijdstip prima, ik verneem het wel! Al is met 190hp naar zweden natuurlijk ook niet gek
@RobbertS: Onder het genot van een biertje (Hertog Jan, of indien niet meer aanwezig, lokale alcoholische versnaperingen) kan ik een aardige tijd bezig zijn over hoe de ombouw is gegaan. Trek er maar even wat tijd voor uit