hallo hallo,
speelt nu eigenlijk niet, maar ik ben na het verstrijken van de fabrieksgarantie van mijn 9-3 estate (1.8t hirsch 195pk) van plan het aantal peekaas eens wat op te schroeven. maptun lijkt mij kosten technisch meest voor de hand liggende kandidaat, maar kan deze gecombineerd worden met een hirsch htuning in eerder stadium?
hirsch heeft alleen gechiptuned neem ik aan (150-->195).
ik hoor het wel'
greetz
combi maptun en hirsch
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
hirsch is (bij jouw auto) alleen chiptuning, dus softwarematige aanpassing... als je een maptun stage 1 set koopt krijg je dus alleen andere software en wordt de hirsch software overschreven of vervangen... ga je hardware-matig zaken vervangen, bijv. een maptun uitlaat of intercooler, kun je het beste ook software van maptun erbij hebben die speciaal is afgestemd op de 'geupgrade' hardware...
-
Psychotic
- Geregistreerd lid
Is het niet zo dat bij elke stage van Maptun ook andere software hoort, lijkt me wel logisch. Dit omdat je andere onderdelen met andere waarden toevoegt.
In dat geval betaal je met stage 3 gewoon de vaste prijs voor de toegevoegde hardware en gewijzigde software, right?
Hirsh is hoe dan ook niet meer van toepassing, een pure Maptun aldus
In dat geval betaal je met stage 3 gewoon de vaste prijs voor de toegevoegde hardware en gewijzigde software, right?
Hirsh is hoe dan ook niet meer van toepassing, een pure Maptun aldus