Subframe Brace
-
Alpine
- Geregistreerd lid
Subframe Brace
Heeft er iemand maten/ tekening(en) van de 2-points subframe brace?
Ik ben namelijk van plan om er zelf 1 te maken, maar heb nog nergens iets gevonden van maten of tekeningen.
gr.
Harold
Harold
- Lid van verdienste
-
Alpine
- Geregistreerd lid
-
trollspeed
- Geregistreerd lid
-
John.K
- Geregistreerd lid
Ik heb er 1 onder de 9-3 ziten, maar als je de afstand tussen de gaten opmeet weet je toch wat je nodig hebt.
Zie hier voor info over de plek etc.
http://www.mpperformance.com/saab-sub-install.htm
(let op bij een dikkere downpipe heb je vulringen of een lager liggende stang nodig)
Suc6
John
Zie hier voor info over de plek etc.
http://www.mpperformance.com/saab-sub-install.htm
(let op bij een dikkere downpipe heb je vulringen of een lager liggende stang nodig)
Suc6
John
-
Alpine
- Geregistreerd lid
-
John.K
- Geregistreerd lid
-
Alpine
- Geregistreerd lid
-
John.K
- Geregistreerd lid
afstand tussen de boutgaten (hart) 66.2 mm
Diameter 16 mm
Diameter boutgaten 9.3 mm (is dat toeval?)
Hoogte van de dwars opgelaste bus 2.4 mm
hoogte vanaf chassisbalk tot buis 4 mm
bouten verzonken 9mm (verzinken is volgens mij niet nodig dus een dwarsbuisje massief met een 9.3 mm gat zou moeten kunnen.
Let op bij gebruik van een dikkere downpipe heb je twee vulringen van 5 mm nodig omdat de uitlaat anders tegen de brace komt.
Suc6
John
Diameter 16 mm
Diameter boutgaten 9.3 mm (is dat toeval?)
Hoogte van de dwars opgelaste bus 2.4 mm
hoogte vanaf chassisbalk tot buis 4 mm
bouten verzonken 9mm (verzinken is volgens mij niet nodig dus een dwarsbuisje massief met een 9.3 mm gat zou moeten kunnen.
Let op bij gebruik van een dikkere downpipe heb je twee vulringen van 5 mm nodig omdat de uitlaat anders tegen de brace komt.
Suc6
John
-
John.K
- Geregistreerd lid
In de eerder geplaatste link kan je de bout maten en instructies vinden mbt ringen etc.Alpine schreef:Het gaat mij vooral om de diameter van de brace en de lengte van de 2 haakse stukjes die aan het subframe gemonteerde worden.
de maat van de bouten?
Worden en carroserie ringen gebruikt of iets anders?
gr.
harold
-
Alpine
- Geregistreerd lid