bsr tuning

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
nacra 93
Donateur
Donateur

bsr tuning

Bericht door nacra 93 » za 30 jun, 2007 9:04

Nog nooit van gehoord en lekker gepikt van Trollhattansaab

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Ut4_LLNvwuk"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Ut4_LLNvwuk" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

http://www.bsrab.se/products/n12/

alleen geen dealer in nederland :idea:voor iemand :!:

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » za 30 jun, 2007 10:31

Ken dit wel ,ook aan gedacht maar wordt afgeraden ivm evt problemen die zouden ontstaan wanneer tijdens het 'laden' van de nieuwe software de stekker evt los zou schieten, heb je de oude niet meer en de nieuwe lading is dan onderbrokken, zal wel meevallen maar toch heb je een probleem wanneer dat gebeurd.

Als alles goed gaat is het erg eenvoudig, maar de program-lader hoort dan gelijk wel bij die auto en is nooit op een andere te gebruiken, of er moet een foefje zijn.

Thom
Donateur
Donateur

tuning

Bericht door Thom » za 30 jun, 2007 12:06

ik heb eens gehoord dat zij voor diverse Zweedse tuners de software voor tuning levren. M.a.w. zij ontwikkelen echt en anderen installeren.

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » za 30 jun, 2007 12:10

@Tom, het gaat hier om een zelf-installatie(re-programming) ecu software -kit.

Amazon
Geregistreerd lid

Bericht door Amazon » za 30 jun, 2007 13:15

Afbeelding

:wink:

Tot nu toe geen problemen. Ik heb hem niet op mijn eigen motormanagement geïnstalleerd, maar compleet gekocht en laten aanmelden door de dealer.

Waarschijnlijk kan ik hem nu niet updaten, omdat er een koppeling aan het chassisnummer is, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » za 30 jun, 2007 13:20

Er is altijd eoa koppeling aan de auto,dus dan niet meer bruikbaar op andere auto's, maar als het goed is kun je hem altijd weer terug programmeren naar origineel en dan weer opnieuw reprogrammeren.

Is via i-net te up-daten als het goed/nodig is zegt men in het filmpje.

trollspeed
Geregistreerd lid

Bericht door trollspeed » ma 02 jul, 2007 11:34

Prima product! Amazon kan er over mee praten :wink:
Ik heb er een jaar probleemloos mee rond gereden (stage 1)
Omdat ik verder wilde dan stage 3, heb ik voor een andere tuner gekozen.
Problemen met de stekker en laden is een kans berekening en is voor mij geen belemmering geweest om het niet te doen en altijd goed gegaan, daarbij is de service van BSR prima tenoemen, je mailt naar BSR zweden en je krijgt gericht antwoordt. Er is een dealer in NL maar die vraagt woeker prijzen (in mijn geval toen) ik heb rechtstreeks via Zweden besteld, en scheelde 25% (Zakelijk Btw 19% tegen 25% in Zweden :wink: )

EJ

Plaats reactie