'94 900SE 2.0T met 209K op teller tunen (stage 1) haalbaar?
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
'94 900SE 2.0T met 209K op teller tunen (stage 1) haalbaar?
Ik denk er over om mijn pas aangeschafte 900 SE te laten voorzien van Maptun stage 1. Er staat 209K op, maar de auto is tiptop onderhouden (ik heb de volledige historie erbij) en in zeer goede conditie. De vraag is dus eenvoudig: is het haalbaar/verstandig (etc.) om hier een stage 1 op te laten zetten.
-
Maarten
- Lid van verdienste
-
MXL
- Geregistreerd lid
Het is juist verstandig, de motor is nu net ingelopen, heb je in ieder geval geen problemen met al jouw vermogen tijdens de inrij periode!!
Mijn 9-3 is bij 200.000 overgegaan van 150 naar 185 en bij 220.000 naar een Hirsch stage 1. Niets mee aan de hand, het is exact wat maarten zegt, onderhoud is belangrijker als de km's.
Mijn 9-3 is bij 200.000 overgegaan van 150 naar 185 en bij 220.000 naar een Hirsch stage 1. Niets mee aan de hand, het is exact wat maarten zegt, onderhoud is belangrijker als de km's.
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
Aha, bemoedigende woorden
Dan gaan we maar eens wat geld reserveren voor deze ingreep. Heeft iemand nog suggesties of aanbevelingen m.b.t. de mogelijke leverancier? Of alternatieven voor maptun stage 1, vergelijkbare prijs en/of prestatieniveau (moet ik dus wel ergens in de regio kunnen kopen en laten installeren). Voorkeur regio Zeeland of Brabant.
Dan gaan we maar eens wat geld reserveren voor deze ingreep. Heeft iemand nog suggesties of aanbevelingen m.b.t. de mogelijke leverancier? Of alternatieven voor maptun stage 1, vergelijkbare prijs en/of prestatieniveau (moet ik dus wel ergens in de regio kunnen kopen en laten installeren). Voorkeur regio Zeeland of Brabant.
-
Amazon
- Geregistreerd lid
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
-
Vyv
- Moderator + Donateur

-
tgremlin
- Geregistreerd lid
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
Ik zie daar staan dat tijdens deze dagen 30% korting op de tuning wordt gegeven. Morgen even bellen voor specifieke infoMXL schreef:Eventjes beetje gas geven en je staat in houthalen!
Zie viewtopic.php?t=27122&highlight=