Ik heb net een Saab 900 2.0 T16 S Turbo gekocht en kan het knopje van de ruitenwissers koplampen nergens vinden.
Kan iemand mij vertellen waar de schakelaar zit?
Ik ben nieuw op Saabforum en dit is overgens ook mijn eerste Saab.
Ik hoor het graag
ruitenwissers koplamp
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Re: ruitenwissers koplamp
Als je de ruitensproeir gebruikt dan moeten de exemplaren bij de koplampen en sproeien en wissen.Pat schreef:Ik heb net een Saab 900 2.0 T16 S Turbo gekocht en kan het knopje van de ruitenwissers koplampen nergens vinden.
-
Pat
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Nou dan had je het systeem van de Audi 100 moeten hebben, zo van ±1977 tot ±1983, bij die auto´s moesten per se dePat schreef:Oke dan, lekker apart geregeld.
koplampen aanstaan, dim- of grootlicht, anders werkte het systeem van de koplamp-wissers/-sproeiers niet eens.
Als ik mij niet vergis was dat ook zo geregeld bij een Talbot (Simca) 1307/1308 en de weinig verkochte 1309.
-
werli
- Donateur (2x)

De900C-GAS schreef:Nou dan had je het systeem van de Audi 100 moeten hebben, zo van ±1977 tot ±1983, bij die auto´s moesten per se dePat schreef:Oke dan, lekker apart geregeld.
koplampen aanstaan, dim- of grootlicht, anders werkte het systeem van de koplamp-wissers/-sproeiers niet eens.![]()
Als ik mij niet vergis was dat ook zo geregeld bij een Talbot (Simca) 1307/1308 en de weinig verkochte 1309.
of laat ons zeggen saab ng en 9.3 waardat ook de koplampen moeten werken
gisteren nog een motortje vervangen bij een soepsaab daarom weet ik het nog
mvg werner