Bioaero van Map-tun in autoweek

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 20 jul, 2007 12:47

Ruud schreef:Er staan wel wat foutjes in, ze geven aan dat een 9-3 TOT 225pk te tunen is. En geven idd niet aan in welke versnelling ze van 100 naar 200 cruisen...
Dat is een algemeen verschijnsel wat zich in de Autoweek voordoet, onjuiste gegevens en ontzettend saaie tests met de zoveelste nieuwe Kia of Hyundai hebben er voor gezorgd dat ik Autoweek heb opgezegd en een abonnement op Autovisie heb genomen, top blad!

On topic: Ik hoop ook dat E85 snel opkomt, Saab zet zich er goed mee op de kaart en de vermogensstijging ten opzichte van gewone benzine is toch aanzienlijk!

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 20 jul, 2007 14:22

Ruud schreef:Hopelijk komen er snel meer tankstations met E85 in Nederland!
En dan met wat subsidie van de overheid over de prijs net als in Zweden denk ik dat we een heel mooi milieuvriendelijk alternatief hebben :D
ik zei nog in een totale ontopic reactie 3x (die alle weggefilterd zijn) ongeveer hetzelfde van deze strekking. Ik hoop dat de overheid een en ander doet aan uitbreiding infrastructuur, en de pompprijs stimulerend kan maken.

de 9-5 Maptun kan dan vervolgens ook het aanzien van Bio brandstof verhogen in wat conservatievere op olie verbranden gerichte groeperingen.

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » ma 20 aug, 2007 12:09

Ruud schreef:Ze geven aan dat een 9-3 TOT 225pk te tunen is.
Waar lees jij dat? :roll:

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » ma 20 aug, 2007 13:30

Henk-Jan schreef:
Ruud schreef:Ze geven aan dat een 9-3 TOT 225pk te tunen is.
Waar lees jij dat? :roll:
Rechtsonder in het artikel... Onder de foto van de BioAero...

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » ma 20 aug, 2007 13:50

Hij zegt dat het mogelijk is dat je een 2.0T tot 225pk kan laten tunen. Niet dat dat het maximaal haalbare is.

Plaats reactie