inhouden en daarna los
-
bassie8
- Donateur (3x)

inhouden en daarna los
Ik heb net de stage 1 voor mijn 900 erin gezet (alleen de apc dan) Maarreh als ik snel gas geef houdt ie eerst in en na een halve seconde pakt ie weer op is dit te verhelpen?
-
Vyv
- Moderator + Donateur

-
bassie8
- Donateur (3x)

-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Re: inhouden en daarna los
Controleer even je basis druk t.o.v. de piekdruk vuistregel is een 3e van de piekdruk is de basis druk met een marge tussen de 0.35 en 0.55 bar.bassie8 schreef:Ik heb net de stage 1 voor mijn 900 erin gezet (alleen de apc dan) Maarreh als ik snel gas geef houdt ie eerst in en na een halve seconde pakt ie weer op is dit te verhelpen?
-
michiel
- Donateur (2x)

Als de motormanagement upgrade onderdeel is van de stage 1 (welk motortype heb je?), zou ik snel de originele APC kast terug plaatsen zolang de motormanagement upgrade nog niet uitgevoerd is!
Die motormanagement upgrade zorgt er namelijk voor dat de benodigde hoeveelheid benzine ingespoten wordt, zonder deze (en dus wel met de gemodificeerde APC) loop je kans op flinke motorschade.
Die motormanagement upgrade zorgt er namelijk voor dat de benodigde hoeveelheid benzine ingespoten wordt, zonder deze (en dus wel met de gemodificeerde APC) loop je kans op flinke motorschade.
-
bassie8
- Donateur (3x)

-
michiel
- Donateur (2x)

-
brinky
- Donateur

Hebben we het hier over een T8 of een T16?
Als je denkt dat de pomp on it's way out is, zou ik niet teveel gas geven. Als de motor te weinig benzine krijgt kan dit fatale gevolgen hebben.bassie8 schreef: 1 bij plank gas stottert de motor kort daarna gaat ie verder (ik denk dat het aan een oude benzine pomp ligt)
Welke lagers zijn net vervangen? Baklagers? Krukaslagers? Big end lagers? Enz enz..bassie8 schreef: 2 bij 3000 toeren een brom geluid (de lagers zijn net vervangen)
Iemand een Idee?
-
michiel
- Donateur (2x)

Alle stage 1's van Speek met motormanagement upgrade zijn, als ik me niet vergis, voor 16 kleppers. Maar wat meer info & zekerheid is altijd goed.bassie8 schreef:Nou ik heb een stage 1 bij speek besteld, ik mis alleen nog de luchtfilter en het motormanagement gedeelte. Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik mij voor moet stellen bij de motormanagement upgrade.
-
bassie8
- Donateur (3x)

ok ik ga kijken, de pomp gaat meer loeien bij plank gasbrinky schreef:Hebben we het hier over een T8 of een T16?
Als je denkt dat de pomp on it's way out is, zou ik niet teveel gas geven. Als de motor te weinig benzine krijgt kan dit fatale gevolgen hebben.bassie8 schreef: 1 bij plank gas stottert de motor kort daarna gaat ie verder (ik denk dat het aan een oude benzine pomp ligt)
Welke lagers zijn net vervangen? Baklagers? Krukaslagers? Big end lagers? Enz enz..[/quote]bassie8 schreef: 2 bij 3000 toeren een brom geluid (de lagers zijn net vervangen)
Iemand een Idee?
wiellagers
trouwens 16 klepper met apc en motormanagement upgrade