2.3 of 2.1??
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Re: 2.3 of 2.1??
zoals ik in het vrij vertaald engels zei
:Moeten is denk ik een groot woord, je zult denk ik maar een minimale vermogensverlies hebben door het gebruiken van de niet-turbo-nokkenas dus voor iemand die op zoek is naar meer vermogen zoals jij zou ik het gewoon doen. Weet zeker dat jij daar niet je handjes voor omdraait! 
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
De injectiekoppen hebben veelal op LPG gelopen, daar wordt het ook niet beter van. Verder moet je met een injectie ipv een turbo kop nog een gat + schroefdraad in je cilinderkop boren/tappen. Dit is vanwege de leiding voor de koeling van de turbo. Uiteraard moet je je eigen nokkenassen overzetten.bennie schreef:RoccoH.
Ik wil graag een 9000 2.3 injectie cilinderkop hebben (dus geen turbo)
omdat deze minder te lijden heeft gehad.
Dus dan moet ik wel de inlaat nokkenas van een turbo hebben, toch!?
(Mijn Engels is bagger dus ga ik hier verder met het vragen![]()
![]()
)
Gr, Bennie
groeten Sander
-
bennie
- Geregistreerd lid
Daar heb je idd gelijk in Sander.speektuning schreef:
De injectiekoppen hebben veelal op LPG gelopen, daar wordt het ook niet beter van. Verder moet je met een injectie ipv een turbo kop nog een gat + schroefdraad in je cilinderkop boren/tappen. Dit is vanwege de leiding voor de koeling van de turbo. Uiteraard moet je je eigen nokkenassen overzetten.
groeten Sander
Misschien een 2.3 LPT kop tot -94, of waren er toen nog geen LPT,s?
Shit, bij die koelleiding voor de turbo heb ik nog niet stil gestaan
Dan ga ik toch maar voor een FPT of LPT kop als deze past, hoef ik de nokkenassen tenmiste ook niet over te zetten
Gr, Bennie
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Ik heb eventueel de goede boor en tap wel.....mag je wel een keertje lenen hoor!bennie schreef: Shit, bij die koelleiding voor de turbo heb ik nog niet stil gestaan.
-
bennie
- Geregistreerd lid
Bedankt voor het aanbodspeektuning schreef:
Ik heb eventueel de goede boor en tap wel.....mag je wel een keertje lenen hoor!
Ik zal het laten weten, mocht ik het nodig hebben.
Gr, Bennie