Welke uitlaat bij Maptun stage 3?

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » vr 02 dec, 2005 21:03

Ik heb laatst uitgebreid een Ferrita bekeken, en geloof me daar is een JT prutswerk bij, ik bedoel dan specifiek de lasnaden, ophangpunten en ook de verbindingen tussen de ene en de andere pijp. Daarnaast heb je voor iets meer geld wel een volledig RVS systeem.

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » zo 04 dec, 2005 12:22

MXL schreef: Daarnaast heb je voor iets meer geld wel een volledig RVS systeem.
een vergelijk:

Ferita 9-3 halve set: 605 euro

JT 9-3 halve set: 375 euro

volgende vergelijk:

Ferita 9-3 downpipe: 1099 euro

JT 9-3 downpipe: 600 euro

Dat vind ik persoonlijk iets meer dan "iets meer geld"

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » zo 04 dec, 2005 14:26

speektuning schreef:
een vergelijk:

volgende vergelijk:

Dat zijn de prijzen op hun site, lees de advies prijzen. Dii liggen in de praktijk wat lager. 1 uitlaatwissel verder en je hebt het grootste gedeelte er al uit. Daarnaast staat de JT niet bekend om zijn levensduur.

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » zo 04 dec, 2005 14:30

MXL schreef:
speektuning schreef:
een vergelijk:

volgende vergelijk:

Dat zijn de prijzen op hun site, lees de advies prijzen. Dii liggen in de praktijk wat lager. 1 uitlaatwissel verder en je hebt het grootste gedeelte er al uit. Daarnaast staat de JT niet bekend om zijn levensduur.
Levensduur hangt natuurlijk af van rijgedrag...korte of lange stukken, maar die van mij zit er al ruim 3 jaar onder zonder problemen (nog steeds).

Sneeuwwitje
Geregistreerd lid

Bericht door Sneeuwwitje » ma 05 dec, 2005 15:57

Met alle respect, maar van een standtijd van (ruim) 3 jaar word ik nou niet echt gelukkig. Ik weet niet hoe lang andere leden hier op het forum met hun uitlaat doen, maar mijn (originele) uitlaat is na 6 jaar pas aan vervanging toe! Ik mag toch hopen dat een stalen JT ook minimaal zo lang meegaat, maar als ik speektuning zo trots hoor over (ruim) 3 jaar standtijd bewijfel ik dit ten zeerste...

900T-R
Geregistreerd lid

Bericht door 900T-R » ma 05 dec, 2005 17:14

De achterste helft van mijn uitlaat is het halve Simons systeem (#061H). Deze heb ik onder de auto laten zetten toen de vorige (originele) achterdemper werd afgekeurd voor de APK... zomer 1995...

Haagcaab
Geregistreerd lid

Bericht door Haagcaab » ma 05 dec, 2005 17:19

en wat kost dan een beetje redelijke middendemper voor een 9-3 cabrio uit 99? Iemand een leuke suggestie?
Joost

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » ma 05 dec, 2005 21:35

Sneeuwwitje schreef:Met alle respect, maar van een standtijd van (ruim) 3 jaar word ik nou niet echt gelukkig. Ik weet niet hoe lang andere leden hier op het forum met hun uitlaat doen, maar mijn (originele) uitlaat is na 6 jaar pas aan vervanging toe! Ik mag toch hopen dat een stalen JT ook minimaal zo lang meegaat, maar als ik speektuning zo trots hoor over (ruim) 3 jaar standtijd bewijfel ik dit ten zeerste...
Het is ook niet gezegd dat deze er na "ruim 3 jaar" onder weg valt. Bij mijn auto zit ie er 3 jaar onder, maar dat kan nog wel 3 jaar goed gaan....of meer. Dit heeft echter niets met zoals jij dat noemt "trots" te maken, maar het was meer een constatering.

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » ma 05 dec, 2005 21:37

Haagcaab schreef:en wat kost dan een beetje redelijke middendemper voor een 9-3 cabrio uit 99? Iemand een leuke suggestie?
Joost
We mogen op het forum geen commerciele reclame maken. 8)

Plaats reactie