dump valve
-
sander69
- Donateur (2x)

-
brinky
- Donateur

Sander, kijk eens op de site van Speektuning (www.speektuning.nl). Daar worden ook goedkope aangeboden (ca. 100 euro). Let wel dat je er eentje hebt die de lucht naar buiten afblaast (voor dat mooie geluidje).
Zelf heb ik een HKS die er heerlijk op los zucht.
PS: Sander Speek(tuning) is momenteel op vakantie en zal niet op mails reageren. Over een weekje of 2 istie wel weer terug.
Edit: shit, ben ik alweer te laat!
Zelf heb ik een HKS die er heerlijk op los zucht.
PS: Sander Speek(tuning) is momenteel op vakantie en zal niet op mails reageren. Over een weekje of 2 istie wel weer terug.
Edit: shit, ben ik alweer te laat!
-
sander69
- Donateur (2x)

Brinky,
ik heb op de site van speektuning gekeken en ik zie daar diverse dumpvalves staan, zie echter geen HKS..... is dat weer een speciale?
ik zie daar nog veel meer mooie dingen zoals turdodrukmeters en dan gemonteerd naast het voorraam in een aparte houder...
degene die de dumpvalve ( en ook de turboddrukmeter )voor me in gaat bouwen is ook 2 weken op vakantie..........( het is maar goed dat je woonplaats vrij ver bij de mijne vandaan is, anders stond ik zo op je stoep.........hahahahaha) Ik ben zo n type dat als ik eenmaal iets in mijn kop heb..........maarja ik zal wel geduld moeten hebben..
zelf heb ik er niet zoveel verstand van.. ( maar leer hier vrij snel )
ik heb op de site van speektuning gekeken en ik zie daar diverse dumpvalves staan, zie echter geen HKS..... is dat weer een speciale?
ik zie daar nog veel meer mooie dingen zoals turdodrukmeters en dan gemonteerd naast het voorraam in een aparte houder...
degene die de dumpvalve ( en ook de turboddrukmeter )voor me in gaat bouwen is ook 2 weken op vakantie..........( het is maar goed dat je woonplaats vrij ver bij de mijne vandaan is, anders stond ik zo op je stoep.........hahahahaha) Ik ben zo n type dat als ik eenmaal iets in mijn kop heb..........maarja ik zal wel geduld moeten hebben..
zelf heb ik er niet zoveel verstand van.. ( maar leer hier vrij snel )
-
brinky
- Donateur

-
ArvidD
- Geregistreerd lid
HKS is een japans merk (een van de betere) die in de betere japans georienteerde tuningsshops te krijgen zijn. Reken wel op prijzen tussen de 270-300 euro voor een universele HKS.
Let ook op want er zijn ontzettend veel namaak HKS-bov's in omloop die nog geen 100 euro mogen kosten. Ik heb al een hoop klanten gehad die er 1 hadden op soms dure auto's en de kwaliteit van het binnenwerk (wat een belangrijk deel van de prijs uitmaakt) is om te huilen. Vroeg of laat gaat het gewoon kapot. Hetzelfde geld voor Forge, die zijn erg gevoelig voor de juiste veer die erin moet zitten.
Let ook op want er zijn ontzettend veel namaak HKS-bov's in omloop die nog geen 100 euro mogen kosten. Ik heb al een hoop klanten gehad die er 1 hadden op soms dure auto's en de kwaliteit van het binnenwerk (wat een belangrijk deel van de prijs uitmaakt) is om te huilen. Vroeg of laat gaat het gewoon kapot. Hetzelfde geld voor Forge, die zijn erg gevoelig voor de juiste veer die erin moet zitten.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
sander69
- Donateur (2x)

-
brinky
- Donateur

Volgens mij is de D1622 is voor de 900 classic het meest geschikt.taaffert schreef:Welke zou je dan bij Sander moeten bestellen voor de 900 classic (voor mijn auto dus)
Mail of PB maar eens wanneer je in de buurt bent, dan rijden we even een blokje om.sander69 schreef:Brinky,
ik heb een vriendin in Sibculooooo wonen, waar ik toch regelmatig ben.... dat is helemaal om de hoek..
ben benieuwd hoe dat klinkt
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
sander69
- Donateur (2x)

-
brinky
- Donateur

-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

Ik zou best willen, maar een spiegelreflex kan nu eenmaal geen filmpjes maken.taaffert schreef:Dan gaat ik zonder dump valve naar Zweden, maar komen gaat ie zeker. Eej Brinky, kun je anders niet eens een filmpje maken? Ken het wel van Red Arrow, maar van andere wil ik het ook wel eens zien/horen.
Gelukkig maakt-ie wel hele mooie foto's hoor!
-
Sander
- Forum Admin