Deze techniek heet hydro immersion . Op SaabCentral.com is daar al wat over geschreven om de pookomlijsting, strip van het dashboardkastje, deursierstrips mee te behandelen. 't schijnt duurzaam, slijtvast en redelijk betaalbaar te zijn. Zie ook deze site http://www.vcfinishes.com/ . Geen idee waar je dit in NL kunt laten doen.turboflix schreef:daar was een demo van een of andere club die een soort microlaagje van een 'folie' ergens op kunnen 'plakken'..ziet er super uit..
kan op alles zolang het maar in de bak met water past waar de folie in drijft. daar gaat het object dan opgelegd worden, zinkt , en en de folie hecht zich volledig op de oopervlakte die je wilt...zag er super uit.
Spuiten Dashboard
-
shearwater
- In memoriam †
-
bram
- Geregistreerd lid
-
Estatic
- Geregistreerd lid
-
bram
- Geregistreerd lid
-
DaanS
- Geregistreerd lid
-
michiel
- Donateur (2x)

-
bram
- Geregistreerd lid
Het is ook zeker niet de bedoeling dat het een gepimpte japanner zou worden. Dat heb ik continu in mijn achterhoofd gehouden. Hout vind ik mooi maar vind het niet zo goed passen in een Aero, dat moet meer sporty zijn. Dus vandaar het dashboard zilver/alu gespoten. Ik vind het persoonlijk heel erg mooi staan. De 9-5 2002 Vector had het ook en dat staat ook erg chique en sporty.
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Ik vind het resultaat bij jouw auto echt super hoor!bram schreef:Het is ook zeker niet de bedoeling dat het een gepimpte japanner zou worden. Dat heb ik continu in mijn achterhoofd gehouden. Hout vind ik mooi maar vind het niet zo goed passen in een Aero, dat moet meer sporty zijn. Dus vandaar het dashboard zilver/alu gespoten. Ik vind het persoonlijk heel erg mooi staan. De 9-5 2002 Vector had het ook en dat staat ook erg chique en sporty.
-
bram
- Geregistreerd lid
-
Estatic
- Geregistreerd lid
-
bram
- Geregistreerd lid
haha het zit er wel in. Maar krijg er geen mooie foto van. Wat een smoesje of niet? Dan rij ik liever nog persoonlijk naar je toe om het te laten zien.
Het zit namelijk zo. Ik heb een camera geleend en daar veel foto's van op staan van de hele verbouwing. Ik wil graag in 1 keer alles erop gooien. Anders wordt het steeds een nieuw topic.... beetje vervuiling van het FOrum. Dus gewoon alles in 1 keer erop.... dus nog even wachten als het kan..... sorry...
Het zit namelijk zo. Ik heb een camera geleend en daar veel foto's van op staan van de hele verbouwing. Ik wil graag in 1 keer alles erop gooien. Anders wordt het steeds een nieuw topic.... beetje vervuiling van het FOrum. Dus gewoon alles in 1 keer erop.... dus nog even wachten als het kan..... sorry...
-
verde900
- Donateur