Spuiten Dashboard

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » di 17 okt, 2006 21:22

turboflix schreef:daar was een demo van een of andere club die een soort microlaagje van een 'folie' ergens op kunnen 'plakken'..ziet er super uit..
kan op alles zolang het maar in de bak met water past waar de folie in drijft. daar gaat het object dan opgelegd worden, zinkt , en en de folie hecht zich volledig op de oopervlakte die je wilt...zag er super uit.
Deze techniek heet hydro immersion . Op SaabCentral.com is daar al wat over geschreven om de pookomlijsting, strip van het dashboardkastje, deursierstrips mee te behandelen. 't schijnt duurzaam, slijtvast en redelijk betaalbaar te zijn. Zie ook deze site http://www.vcfinishes.com/ . Geen idee waar je dit in NL kunt laten doen.

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » di 17 okt, 2006 23:11

Het Dashboard ligt nu bij een spuiter. Als het goed is, is hij voor het weekend klaar. :lol:

karl
Geregistreerd lid

Bericht door karl » di 17 okt, 2006 23:13

bram wat kost zoiets ?

Estatic
Geregistreerd lid

Bericht door Estatic » di 24 okt, 2006 23:00

bram schreef:Het Dashboard ligt nu bij een spuiter. Als het goed is, is hij voor het weekend klaar. :lol:
En ???? :lol:

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » wo 25 okt, 2006 10:47

Hij zit erin. Morgenavond moet hij zo goed als klaar zijn. Heb de meters liggen en die gaan er die avond. Dan maak ik dit weekend foto's van het totaal plaatje en zal er een nieuw topic over maken. Dus houd jullie nog even in spanning.

Ik ben tot dusver zeer tevreden!!!

DaanS
Geregistreerd lid

Bericht door DaanS » wo 25 okt, 2006 10:54

Doodzonde... 't is geen Opel of een of andere japanner die je even wil pimpen!

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » wo 25 okt, 2006 12:56

DaanS schreef:Doodzonde... 't is geen Opel of een of andere japanner die je even wil pimpen!
Wacht maar tot je het gezien hebt. :D

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » wo 25 okt, 2006 13:04

Het is ook zeker niet de bedoeling dat het een gepimpte japanner zou worden. Dat heb ik continu in mijn achterhoofd gehouden. Hout vind ik mooi maar vind het niet zo goed passen in een Aero, dat moet meer sporty zijn. Dus vandaar het dashboard zilver/alu gespoten. Ik vind het persoonlijk heel erg mooi staan. De 9-5 2002 Vector had het ook en dat staat ook erg chique en sporty.

gripen 9-3
Geregistreerd lid

Bericht door gripen 9-3 » wo 25 okt, 2006 15:24

saab aero: da's chic EN sportief

dus geen zilver maar hout!

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » wo 25 okt, 2006 15:30

bram schreef:Het is ook zeker niet de bedoeling dat het een gepimpte japanner zou worden. Dat heb ik continu in mijn achterhoofd gehouden. Hout vind ik mooi maar vind het niet zo goed passen in een Aero, dat moet meer sporty zijn. Dus vandaar het dashboard zilver/alu gespoten. Ik vind het persoonlijk heel erg mooi staan. De 9-5 2002 Vector had het ook en dat staat ook erg chique en sporty.
Ik vind het resultaat bij jouw auto echt super hoor!

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » ma 30 okt, 2006 13:36

Zijn er al foto's? :)

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » ma 30 okt, 2006 21:41

heb nog steeds geen goede foto's kunnen maken, sorry. Ik wilde het na mijn werk doen alleen toen was het al weer te donker.

Nog even geduld.

Estatic
Geregistreerd lid

Bericht door Estatic » ma 30 okt, 2006 22:17

bram schreef:heb nog steeds geen goede foto's kunnen maken, sorry. Ik wilde het na mijn werk doen alleen toen was het al weer te donker.
Nog even geduld.
Hey kom op, gewoon ff in de pauze. Moet kunnen.
Of heb je soms nog geen dashboard ?

:jumper3: :jumper4: :-P+

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » wo 01 nov, 2006 9:34

haha het zit er wel in. Maar krijg er geen mooie foto van. Wat een smoesje of niet? Dan rij ik liever nog persoonlijk naar je toe om het te laten zien.

Het zit namelijk zo. Ik heb een camera geleend en daar veel foto's van op staan van de hele verbouwing. Ik wil graag in 1 keer alles erop gooien. Anders wordt het steeds een nieuw topic.... beetje vervuiling van het FOrum. Dus gewoon alles in 1 keer erop.... dus nog even wachten als het kan..... sorry... :lol:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 01 nov, 2006 9:39

gripen 9-3 schreef:saab aero: da's chic EN sportief

dus geen zilver maar hout!
Er is geen enkele 9000 Aero die "af SAAB AB" hout had, SAAB AB vond het zelf dus ook niet "horen", aluminium zou volgens mij niet echt misstaan bij de Aero

Plaats reactie