Doe er nog een paar puntjen met zwarte stof aan, Twingo StyleHendriks9000 schreef:Michiel schreef:Ik sluit me erbij aan. Krijgt i.p.v boos kijkers het gevoel ik naar wimpers zit te kijken. Ieder zijn smaak gelukkigAls ik heel eerlijk mag zijn, vind ik het zelf geen verbetering.
Booskijkers (nu met PIX)
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
tgremlin
- Geregistreerd lid
-
tanisha
- Geregistreerd lid
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Maar ik vindt het ook wel leuk om met mede-saabisten van gedachten te wisselen over de estetische plussen en minnen van dergelijke aanpassingen. Ik vindt het zelf wel goed staan, maar dat is niet gezegd dat ze er over een jaar nog steeds opzitten.tanisha schreef:gewoon doen wat je mooi vind!
het gaat er om of jij er pelezier aan hebt niet wat een ander er van denktgewoon rock en rol weet je
Ik ben overigens wel al aan het denken hoe het zal staan samen met een zwarte grille
-
tanisha
- Geregistreerd lid
daar ben ik zelf ook me bezig heb bij elferink een extra gril gehaald ik ga de plastic lamelen er uithalen en er gaas achter maken voor betere koeling daarna ga ik het geheel in de kleur van de auto spuiten zwart
ik denk dat het bij jouw ook wel zal staan en een extra gril bij elferink koste mij maar 5,- euro dus zeker doen
ik denk dat het bij jouw ook wel zal staan en een extra gril bij elferink koste mij maar 5,- euro dus zeker doen
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
Aha, da's niet veel geld. Moet voor mij wel een 9-3 grille zijntanisha schreef:daar ben ik zelf ook me bezig heb bij elferink een extra gril gehaald ik ga de plastic lamelen er uithalen en er gaas achter maken voor betere koeling daarna ga ik het geheel in de kleur van de auto spuiten zwart
DUS: wie kan voor mij bij Elferink even zo'n grille oppikken en die op 2 september menemen naar de meeting in Soesterberg
-
tanisha
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
tgremlin
- Geregistreerd lid