Booskijkers (nu met PIX)

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » vr 17 aug, 2007 9:47

Hendriks9000 schreef:Michiel schreef:
Als ik heel eerlijk mag zijn, vind ik het zelf geen verbetering.
Ik sluit me erbij aan. Krijgt i.p.v boos kijkers het gevoel ik naar wimpers zit te kijken. Ieder zijn smaak gelukkig
Doe er nog een paar puntjen met zwarte stof aan, Twingo Style :lol:

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » vr 17 aug, 2007 21:34

Jaja, smaken verschillen :wink:

Vandaag op Zolder (tuningdagen) waren er toch weer saabisten die het ook gaan overwegen.

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » ma 20 aug, 2007 2:00

gewoon doen wat je mooi vind!
het gaat er om of jij er pelezier aan hebt niet wat een ander er van denkt :headbang2: gewoon rock en rol weet je

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » ma 20 aug, 2007 8:14

tanisha schreef:gewoon doen wat je mooi vind!
het gaat er om of jij er pelezier aan hebt niet wat een ander er van denkt :headbang2: gewoon rock en rol weet je
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Maar ik vindt het ook wel leuk om met mede-saabisten van gedachten te wisselen over de estetische plussen en minnen van dergelijke aanpassingen. Ik vindt het zelf wel goed staan, maar dat is niet gezegd dat ze er over een jaar nog steeds opzitten.

Ik ben overigens wel al aan het denken hoe het zal staan samen met een zwarte grille :wink:

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » ma 20 aug, 2007 9:14

daar ben ik zelf ook me bezig heb bij elferink een extra gril gehaald ik ga de plastic lamelen er uithalen en er gaas achter maken voor betere koeling daarna ga ik het geheel in de kleur van de auto spuiten zwart
ik denk dat het bij jouw ook wel zal staan en een extra gril bij elferink koste mij maar 5,- euro dus zeker doen

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » ma 20 aug, 2007 10:06

tanisha schreef:daar ben ik zelf ook me bezig heb bij elferink een extra gril gehaald ik ga de plastic lamelen er uithalen en er gaas achter maken voor betere koeling daarna ga ik het geheel in de kleur van de auto spuiten zwart
ik denk dat het bij jouw ook wel zal staan en een extra gril bij elferink koste mij maar 5,- euro dus zeker doen
Aha, da's niet veel geld. Moet voor mij wel een 9-3 grille zijn :wink: Ik ben inderdaad ook van plan om de lamellen te vervangen voor gaas.

DUS: wie kan voor mij bij Elferink even zo'n grille oppikken en die op 2 september menemen naar de meeting in Soesterberg :D

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » ma 20 aug, 2007 10:19

vind ik ook mooijer maar ik heb 3 groote verstralers voor mijn gril staan dus alle exta koelig is mooi meegenomen en een 9-3 gril geeft minder koeling uitijndelijk zie je het verschil toch niet alleen 3 lampen met zwarte achtergond :lol:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 20 aug, 2007 11:07

Ik vond het best staan afgelopen zaterdag bij Saabjes aan de Maas. :bluethumb:

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » ma 20 aug, 2007 12:33

Ik vind het minder dan lekker standaard. Maar ja, wie ben ik. :wink:

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » ma 20 aug, 2007 12:36

Henk-Jan schreef:Ik vind het minder dan lekker standaard. Maar ja, wie ben ik. :wink:
Iemand die het niet in het echt heeft gezien? :wink:

Ik vond het in het echt ook wel redelijk gaan, zeker op de donkere lakkleur. Het is wel onderscheidend... Zelf had ik het niet gedaan denk ik.

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » ma 20 aug, 2007 14:37

taaffert schreef:Ik vond het best staan afgelopen zaterdag bij Saabjes aan de Maas. :bluethumb:
:D 8)

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » ma 20 aug, 2007 14:40

davidjoost schreef:Iemand die het niet in het echt heeft gezien? :wink:
In het echt ziet het er inderdaad anders (beter :wink: ) uit dan op een foto. Dat had ik zelf ook toen ik het voor het eerst bij Daantje heb gezien.

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » ma 20 aug, 2007 15:11

Ik begrijp dat het in het echt er beter uitziet, maar ik blijf het minder vinden dan origineel. DJ. :wink:

Plaats reactie