Spoilertje 99+90

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Ranja
Geregistreerd lid

Re: Spoilertje 99+90

Bericht door Ranja » di 09 nov, 2004 17:01

Nee dat is geen combi coupé maar dat is ook vast een mooie!

Ranja
Geregistreerd lid

Bericht door Ranja » zo 12 dec, 2004 17:25

Heeft misschien iemand een paar foto's van een voorspoilertje zonder dat de auto er aan vast zit. Ik wil namelijk proberen of ik er een van Carbon kan maken.

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » zo 12 dec, 2004 22:19

Ranja schreef:Heeft misschien iemand een paar foto's van een voorspoilertje zonder dat de auto er aan vast zit. Ik wil namelijk proberen of ik er een van Carbon kan maken.
Ik zou zeggen, bel eens met de eigenaar van de SAAB van je avatar. Volgens mijn broer kun je die spoilers bij hem bestellen. Er gaat weleens wat stuk bij zo'n rally, weet je?

trollspeed
Geregistreerd lid

Bericht door trollspeed » di 14 dec, 2004 23:18

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » wo 15 dec, 2004 1:00

in USA kun je die dingen nieuw bij www.sasab.com bestellen voor 68 euro (omgerekend).

op de site via Exterior Accessories » 99 Replica Air Dam

By the way... die zwarte 99 T16s... wat een verschrikkuluke mooie auto. komt met stip binnen in mijn all-time mooie saabs.

Maarre... valt jullie ook op dat de ruitenwissers er op de RHD (engelse) manier in ruststand liggen?

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » wo 15 dec, 2004 10:18

Er staat ook al tijden een spoiler te koop in Barendrecht via 2dehands.nl voor 45 euri.

Klik hier

Ik heb al een keer contact gehad met de verkoopster omdat ze een 99 turbo te koop had. Toen ik wat gegevens vroeg om een beetje te weten hoe de auto was werd ik doorgestuurd naar naar broer. Die wist niks van een turbo af. Weer teruggebeld door verkoopster: ze was in de war door de sticker op de achterklep. :lol: :lol: :-P+ :-P+

Ze klonken beide erg symphatiek.

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » wo 15 dec, 2004 11:01

He Nike, dan zou jou spoiler dus wel onder mijn bumper moeten passen?? :smart: Hubbu hem nog?

OnnoV
Geregistreerd lid

Bericht door OnnoV » wo 15 dec, 2004 20:59

paul99gl83 schreef:He Nike, dan zou jou spoiler dus wel onder mijn bumper moeten passen?? :smart: Hubbu hem nog?
Volgens mij heb ik nog ergens in die onderdelenbende van mij een 99 Turbo spoiler liggen. Als ik het goed heb is die niet in de beste staat. Hij is ergens een stukje ingescheurd, maar er is is best nog wel wat van te maken. Misschien iets voor je?

Onno

Ranja
Geregistreerd lid

Bericht door Ranja » ma 20 dec, 2004 14:47

Ik heb wel intresse in dat spoilertje. Ik had ook navraag gedaan en daar kreeg ik te horen dat ze nieuw werden gemaakt voor 200 euro, en in carbonfiber voor nog meer.

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » ma 20 dec, 2004 15:37

Volgens mij is Breda iets minder ver vanuit Melick. Aan jou de eer Ranja. Mocht het allemaal doorgaan: wel foto's! :wink:

OnnoV
Geregistreerd lid

Bericht door OnnoV » ma 20 dec, 2004 19:31

paul99gl83 schreef:Volgens mij is Breda iets minder ver vanuit Melick. Aan jou de eer Ranja. Mocht het allemaal doorgaan: wel foto's! :wink:
Wordt het dan niet eens tijd voor een saabforumtransportboomdinges. Ik bedoel, met 1000+ leden moeten we toch een aardig landelijke dekking hebben om zo een onderdeel van de ene kant naar de andere te krijgen.

Hopelijk schaffen we deze week een digicam aan en kan ik je wat foto's opsturen. Hoe de staat ook is, veel zal die niet gaan kosten. Als ik er al iets voor wil hebben. Dat ding slingert hier nu al zeker zo'n 4 jaar rond en op mijn 90 zetten, zoals de bedoeling was, doe ik toch niet. Volgens mij blijf ik dan met mijn verlaagde 90 achter iedere drempel hangen...

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » di 21 dec, 2004 1:03

OnnoV schreef:
paul99gl83 schreef:Volgens mij is Breda iets minder ver vanuit Melick. Aan jou de eer Ranja. Mocht het allemaal doorgaan: wel foto's! :wink:
Wordt het dan niet eens tijd voor een saabforumtransportboomdinges. Ik bedoel, met 1000+ leden moeten we toch een aardig landelijke dekking hebben om zo een onderdeel van de ene kant naar de andere te krijgen.
Ik vind het een briljant idee!! Voelt iemand zich geroepen om de lijn Breda-Groningen te openen? :wink: :smart: :smart:

Ranja
Geregistreerd lid

Bericht door Ranja » di 21 dec, 2004 19:50

Wat vraag je voor het spoilertje OnnoV.
Tussen kerst en nieuwjaar heb ik vrij en ka ik hem wel op komen halen met mijn 99.
Maar ik wil hem ook verlagen. Ik kon een Racesetje veren krijgen, maar dan wordt die wel erg laag.

OnnoV
Geregistreerd lid

Bericht door OnnoV » wo 22 dec, 2004 21:44

Ranja schreef:Maar ik wil hem ook verlagen. Ik kon een Racesetje veren krijgen, maar dan wordt die wel erg laag.
Een 99/90 kun je best wel een stuk verlagen zonder direct in de problemen te komen. Mijn 90 is zo'n 3 a 3,5 verlaagd en echt problemen met drempels enzo heb ik niet. Een Saab leek zal het zelfs niet eens opvallen dat de 90 verlaagd is. Een Saab staat van zichzelf best hoog op z'n poten.
Hoeveel verlaging was dat Racesetje en van welk merk?

Onno

OnnoV
Geregistreerd lid

Bericht door OnnoV » wo 22 dec, 2004 21:45

Ranja schreef:Maar ik wil hem ook verlagen. Ik kon een Racesetje veren krijgen, maar dan wordt die wel erg laag.
Een 99/90 kun je best wel een stuk verlagen zonder direct in de problemen te komen. Mijn 90 is zo'n 3 a 3,5 verlaagd en echt problemen met drempels enzo heb ik niet. Een Saab leek zal het zelfs niet eens opvallen dat de 90 verlaagd is. Een Saab staat van zichzelf best hoog op z'n poten.
Hoeveel verlaging was dat Racesetje en van welk merk?

Onno

Plaats reactie